שתף קטע נבחר

מחמאות בחדרה לאורי גוטמן

במועדון מאושרים מהנקודה מול מכבי תל אביב בבלומפילד ומבינים שהאחראי המרכזי ליכולת הטובה הוא המאמן. מעמדו של דידייה קוגבנייה לא ברור

רבים קראו לה היורדת הבטוחה, אבל בהפועל חדרה סופרים כבר ארבעה משחקים ללא הפסד ומאושרים בעיקר מהתיקו 0:0 מול האלופה מכבי תל אביב אתמול (שבת): "נקודה חשובה בבלומפילד. הראינו למכבי ת"א שאנחנו יכולים", אמרו במועדון.

 

לטבלת ליגת העל

 

בחדרה דאגו להחמיא למאמן אורי גוטמן ואמרו שידע להכין נכון את השחקנים לאתגר וידע להרחיק את שחקני ההתקפה הצהובים משערו של אוסטין אג'ידה. במועדון שמחים שפגרת הנבחרת מגיעה בטענה שמספר שחקנים, ביניהם אליאל פרץ ו-וויסאם רבאח, התלוננו על כאבים וזקוקים למנוחה.

 

יונתן כהן במאבק עם חגי גולדנברג (צילום: ראובן שוורץ)
הגנת חדרה. מכבי ת"א לא הצליחה לחדור(צילום: ראובן שוורץ)

 

לאור שביעות הרצון הקיימת במועדון, מי שמעמדו לא ברור בקבוצה הוא הקשר דידייה קוגבנייה. בחדרה בשלב זה הדפו את הרעיון שהוא ישוחרר בחלון העברות הקרוב של חודש ינואר אך עם זאת לא מן הנמנע שאם לא יחול שיפור ביכולתו המהלך יצא אל הפועל בסופו של דבר.

 

מאמן קבוצת הנוער, יוסי ג'נח, סיים את תפקידו במועדון. כך הוחלט בסיום שיחה בין המאמן לבין ישראל צרפתי, המנהל המקצועי של מחלקת הנוער. צרפתי: "אנו מעריכים מאוד את העבודה של ג'נח, לפעמים זה לא מצליח. קיבלנו יחד את ההחלטה, ואנחנו מאחלים לו הרבה הצלחה".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
אורי גוטמן
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים