שתף קטע נבחר

רפואה: "חושב שאני יודע מה צריך כדי להצליח"

המאמן החדש של עירוני ק"ש דיבר לפני משחק הבכורה שלו מול הפועל רעננה בשבת (18:00): "לא מחכה לינואר כדי לשנות דברים"

המאמן החדש של עירוני קריית שמונה, קובי רפואה, ערך היום (חמישי) את מסיבת העיתונאים הראשונה, לקראת המשחק מול הפועל רעננה בשבת (18:00). "אני שמח להיות כאן", פתח רפואה. "יש לכולם מטרה אחת ובזה אנחנו מתעסקים. המטרה היא להוציא את הקבוצה מהתחתית. המועדון הזה תמיד שאף להגיע הכי גבוה שאפשר ותמיד להיות למעלה".

 

 

רפואה הוסיף: "כל מאמן מוצא את הדרך שמתאימה לו, ואני לא בא להגיד שאני יותר טוב ממישהו אחר. אני חושב שאני יודע מה צריך כדי להצליח, אבל בדיבורים כולם אלופים. אין סודות בכדורגל, יש פה שחקנים כישרוניים עם זרים טובים. צריך ללכד את כולם".

 

קובי רפואה, עידן נחמיאס (צילום: שמעון אלבז)
עידן נחמיאס וקובי רפואה(צילום: שמעון אלבז)

 

"אני בטוח שאיזי יחזור לקבוצה אם היה תחזור להציג יכולת טובה ולהיות בצמרת. אני לא מחכה לינואר כדי לשנות דברים הלוואי שנהיה טובים ולא נצטרך לשנות כלום, אני מאוד מבסוט ממה שיש פה".

 

במקביל, רפואה ביקש לראות לצידו עוזר מאמן בכיר והמועמד המוביל הוא מי שהדריך את הקבוצה במחזור האחרון של העונה שעברה – שמעון הדרי. הדרי עזר לקבוצה לשרוד בליגת העל בעונה החולפת, חזר לאמן את הפועל אום אל פאחם בליגה הלאומית אך פוטר ממנה בתחילת חודש ספטמבר – פעמיים. הדרי נחשב לדמות אהובה מאוד בצפון וכרגע רק פערים כספיים בין הצדדים מונעים את החתימה הרשמית.

 

  

 


פורסם לראשונה 24/10/2019 11:26

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: שמעון אלבז
שמעון הדרי
צילום: שמעון אלבז
מומלצים