שתף קטע נבחר

"דרבי זה מלחמת עולם"

שחקן במכבי חיפה התייחס למפגש מול הפועל הערב (20:15): "רוצים להחזיר את השליטה בעיר, ולהביא גאווה לאוהדים". סמי עופר יהיה מלא

אחרי שבעה משחקי דרבי בליגה ללא ניצחון, מכבי חיפה תארח הערב (שלישי, 20:15) את הפועל למשחק סופר מסקרן. הירוקים, שרושמים כמעט ארבע שנים ללא ניצחון בדרבי, מקווים לעצור את הרצף השלילי, מה עוד שמבחינת כיבושים הירוקים מתקשים מול האדומים - ומאזן השערים הוא 10:1.

 

לטבלת ליגת העל בכדורגל

 

מכבי חיפה של העונה מגיעה פייבוריטית מובהקת למשחק הערב. הקבוצה של בלבול נראית כאלטרנטיבה היחידה למכבי ת"א, ובמועדון מקווים להשיג שלוש נקודות שבועיים לפני משחק העונה מול הצהובים. השחקנים הירוקים מבינים את חשיבות המשחק והיוקרה למועדון ולאוהדים, ואחד השחקנים אמר: "כל משחק בליגה הוא לא פשוט, אבל דרבי זה מלחמת עולם. זה הזמן להחזיר את השליטה בעיר ואת הגאווה לאוהדים שלנו".

 

מכבי חיפה מול בית
שחקני מכבי חיפה. רוצים לחגוג בדרבי(צילום: עוז מועלם)

 

מרקו בלבול, שביצע רוטציה בגביע ונאלץ להסתדר ללא עופרי ארד וארנסט מאבוקה המוצהבים, יחזור להרכב החזק שלו שכולל את ארד וטרנט סיינסבורי כבלמים, סאן מנחם ומאבוקה באגפים. בקישור יפתחו נטע לביא ויובל אשכנזי, ובהתקפה צארון שרי, ניקיטה רוקאביצה, דולב חזיזה ויאניק וילדסחוט, שהתקרר ולא מרגיש טוב, אך הבהיר שאין לו כוונה לוותר על הדרבי.

 

סמי עופר צפוי להיות מלא הערב כאשר בקופות נותרו פחות מאלף כרטיסים. 27 אלף אוהדים בירוק ידחפו את הקבוצה בתקווה להחזיר את הצבע הירוק לשלוט.

 

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: עוז מועלם
שחקני מכבי חיפה
צילום: עוז מועלם
מומלצים