שתף קטע נבחר

הפועל ב"ש: ויטור והאסלביינק צפויים לפתוח מול הפועל ת"א

הבלם הפורטוגלי החלים מפציעה ואמור לשחק הערב (20:15) מול האדומים בחוץ, החלוץ ימלא את מקומו של בן שהר המורחק. זעם על היריבה בגלל מחיר הכרטיס למבוגר

מיגל ויטור החלים מפציעה ואמור לפתוח הערב (א', 20:15) במשחק החוץ של הפועל באר שבע נגד הפועל תל אביב. הבלם הפורטוגלי, שנפצע בניצחון 3:4 על מ.ס אשדוד בגביע לפני כשבועיים, צפוי לפתוח בהרכב על חשבונו של דוד קלטינס. בכך ימשיך המאמן ברק בכר להציב שלושה בלמים בהרכב, כשלצידו של ויטור ישחקו בן ביטון ומרואן קבהא. את מקומו של השוער הפצוע ארנסטס שטקוס ימלא אוהד לויטה.

 

 

שינוי נוסף בהרכב לעומת זה שניצח 1:2 את מ.ס אשדוד יהיה הצבתו של נייג'ל האסלביינק בחוד במקום בן שהר המורחק. לאחר המשחק, ועם פתיחת חלון העברות של חודש ינואר, עשויים 2-3 שחקנים לקבל הודעה לפיה הם אינם נכללים בתוכניות המקצועיות. ההערכה היא ששחקנים הממעטים לקבל דקות כמו הצעירים תומר יוספי וגל לוי יעזבו בהשאלה.

 

האסלביינק חוגג (צילום: הרצל יוסף)
נייג'ל האסלביינק(צילום: הרצל יוסף)

 

חלוץ קבוצת הנוער, עבדאללה אבו עאבד, הוא אחד מ-19 השחקנים שזומנו לסגל הערב ולא מן הנמנע שהוא יקבל דקות משחק ראשונות בבוגרים. אוהדים רבים הביעו את זעמם על הפועל תל אביב לנוכח מחיר הכרטיס למבוגר למשחק הערב. יחד עם עמלה למשרד הכרטיסים מגיעה העלות ל-115 שקל.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים