שתף קטע נבחר

לטובת האוהדים: חניות נוספות ושאטלים למשחקי בית"ר ירושלים

בפגישה שנערכה בין בעלי הקבוצה משה לחוגג לראש העירייה משה ליאון הוחלט על הצעדים שיקלו על ההגעה למשחקים: "מדובר בתהליך ארוך שבסופו של דבר יביא לשינוי"

אתמול (שני) בערב נערכה פגישה ארוכה ומקיפה בין בעלי בית"ר ירושלים משה חוגג, היו"ר אלי אוחנה והמנכ"ל מוני ברוש עם ראש עיריית ירושלים משה ליאון, מנכ״ל העירייה איציק לארי ובכירים נוספים.

 

משה חוגג מאוכזב מאוד מאוהדי בית"ר ירושלים

בית"ר ירושלים צריכה לעזוב את טדי / "נשאר שבת"

 

בפגישה שארכה למעלה משלוש שעות הציגו ראשי הקבוצה את הבעיות שהוצפו מאוהדי הקבוצה בכל הקשור להגעה לאצטדיון טדי והכניסות אליו. ראש העיר הבהיר כי בית"ר נמצאת בראש סדר העדיפויות שלו והורה לעזור לקבוצה בכל דרך אפשרית.

 

אוחנה, לארי, ליאון וחוגג (צילום: באדיבות בית
אוחנה, לארי, ליאון וחוגג בפגישה(צילום: באדיבות בית"ר ירושלים)

 

בישיבה הוחלט על מספר שינויים במשחקי הבית הקרובים. ייפתחו חניות מרובות יותר, שאטלים שיעזרו לאוהדים להגיע למגרש והסעות מנקודות שונות. בימים הקרובים יפורסמו ההנחיות החדשות, כשכל הצדדים הסכימו כי טובת האוהדים והחוויה בהגעה טעונות שיפור וכי ייעשה מאמץ גדול לפתור את הבעיה.

 

חוגג אמר לאחר הפגישה: "מדובר בתהליך ארוך שבסופו של דבר יביא לשינוי בהגעה לאצטדיון. בית״ר אוהבת את טדי ואין ספק שמדובר בבית חם. לא נשקוט עד שביחד עם העירייה נשנה את חוויית ההגעה לאצטדיון. אני מודה לראש העיר על הנכונות להקשיב לקול האוהדים שרוצים להגיע למשחק ולא לסבול בדרך".

 

בית
אוהדי בית"ר ירושלים. ההגעה לאצטדיון תהיה נוחה יותר(צילום: עוז מועלם)

 

ראש העיר הוסיף: "בית"ר ירושלים היא הקבוצה של כולנו. יחד עם הנהלת הקבוצה נעשה כל שניתן כדי לתת לאוהדים את השירות הטוב ביותר באיצטדיון ולשאוף לנצח בכל משחק".

 

לארי חתם: "בית"ר היא ספינת הדגל של הכדורגל הישראלי, קבוצה מפוארת עם מורשת ומסורת של ספורט וניצחון. איצטדיון טדי הוא הבית של הקבוצה, השקענו בשנה האחרונה משאבים רבים לחידושו, והתהליך יימשך גם בשנה הקרובה. למען הקבוצה, האוהדים, תושבי ירושלים והאורחים בו".

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: באדיבות בית"ר ירושלים
אוחנה, לארי, ליאון וחוגג
צילום: באדיבות בית"ר ירושלים
מומלצים