שתף קטע נבחר

קלינגר וסיני בדרך לעונה נוספת בהפועל ת"א

במועדון מרוצים מאוד מהשניים, שמאז שהגיעו שינו לחלוטין את האווירה ואיתה גם הגיעו התוצאות. המאמן אחרי ה-1:2 על בני יהודה: "צניעות היא לא התכונה החזקה שלי, אבל אנחנו צריכים להיות כאלה ולא לצאת בהצהרות". בוזגלו עשוי להיות בסגל במשחק הגביע ברביעי (20:15) מול סכנין בדוחא

60 אחוזי הצלחה בליגה, מרחק נקודה אחת בלבד מכניסה לפלייאוף העליון, שלושה ניצחונות ברציפות ועלייה למקום השביעי. ההצלחה של ניר קלינגר בהפועל ת"א צפויה להניב לו הצעה להארכת חוזה, כשנותרו עוד שמונה מחזורים עד לתום העונה הסדירה.

 

ממשיכה בשלה: 1:2 להפועל ת"א על בני יהודה

לטבלת ליגת העל בכדורגל

 

מאז ההפסד למכבי נתניה שנראה כעת כסטיית תקן, הפועל תל אביב עם 10 מ-12 נקודות אפשריות בליגה, כשגם בתיקו מול מ.ס אשדוד היא הייתה שווה ניצחון. לזה אפשר להוסיף גם את ההעפלה של האדומים לשמינית גמר הגביע תחת קלינגר. במידה וקלינגר יוביל את הפועל לפלייאוף העליון יובטח לו אוטומטית חוזה לעונה הבאה. הקרבות שלו על מנת להגיע למטרה הזאת יהיו מול הפועל חדרה, הפועל חיפה ומכבי נתניה.

 

סיני וניסנוב (צילום: ראובן שוורץ)
סיני. בהפועל ת"א מרוצים ממנו(צילום: ראובן שוורץ)

 

הפועל תתארח ברביעי (20:15) בדוחא במשחק גביע קשה נגד בני סכנין המשתפרת, ולאחר מכן יהיו לה שלושה משחקים משמעותיים, דרכם תנסה להשיג את הכרטיס לפלייאוף העליון. היא תארח בראשון במשחק רדיוס את הפועל רעננה, תפגוש לאחר מכן את הפועל כפ"ס במושבה ותשוב לבלומפילד למשחק מול הפועל חיפה. בוולפסון מודעים לכך שעד סיום העונה הסדירה מחכים להם גם שלושה משחקי חוץ מול מכבי ת"א, מכבי חיפה ובית"ר ירושלים, לכן המפגשים מול רעננה, כפ"ס והפועל חיפה הם קריטיים מאוד.

 

"ניצחון מאוד משמעותי, מאוד קשה, בני יהודה נתנה פייט לא רע בכלל, אבל היינו ראויים לניצחון. שלטנו במשחק, לא הורדנו את הרגל מהגז, ניסינו ללחוץ, עשינו חילופים התקפיים כדי להכריע את המשחק, ואני שמח", אמר בסיום קלינגר. "כל קבוצה שמנצחת משחק או שניים מדברת על פלייאוף עליון ותוך הפסד או שניים חוזרת למטה. אנחנו עדיין בסוג של בריחה קדימה. צניעות זו לא התכונה הכי חזקה שלי, אבל אנחנו צריכים להיות צנועים, בלי הצהרות וכותרות, זה לא נותן שום דבר, רק להמשיך לעבוד קשה. החילופים הכריעו את המשחק. אחרי שבני יהודה השוותה היה פינג פונג, שלא רציתי בו, ועם החילופים הדברים השתנו", סיכם המאמן.

 

אלטמן והחברים חוגגים (צילום: ראובן שוורץ)
אלטמן והחברים חוגגים(צילום: ראובן שוורץ)

 

מי שעוד זכה למחמאות הוא משה סיני שהצליח לייצר שקט סביב וולפסון. הבעלים, ובעיקר האחים ניסנוב הלכו לאחור, סיני מנהל את עניין הרכש, את ההתייעצויות הקבועות עם קלינגר והטיפים, אבל בעיקר אחראי לכל השקט בין הצוות המקצועי להנהלה. נראה כי גם הוא ימשיך לעונה נוספת. המנהל המקצועי/נציג הבעלים כבר החל בהכנות ראשוניות לעונה הבאה. למשל, החתמתו של ארמנדו קופר, שעל מועמדותו פורסם לראשונה ב-ynet, היא למעשה החלטה לעונה הבאה.

 

הופעת הבכורה של מייקל אולהה הייתה פושרת למדי. מצד שני, הכניסה של שחקן הרכש הנוסף, פליפה רודריגס, שהיה אחראי לכדור שהוביל לשער הניצחון של עומרי אלטמן, נראתה יותר מעודדת מצידה של הפועל. בקבוצה החמיאו לשי אייזן הצעיר ששוב מוכיח את עצמו, ובעיקר לאלטמן. לאור ההצלחה ייתכן מאוד שהפועל ת"א תנחית חיזוק נוסף בתקופה הקרובה. מאור בוזגלו, שהחלים ממחלת הנשיקה, היה קרוב להיכנס לסגל של הפועל אתמול, אבל בסוף קלינגר העדיף את עומר דמארי. בוזגלו עשוי להיות בסגל מחרתיים בגביע או נגד רעננה בליגה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
ניר קלינגר
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים