שתף קטע נבחר

אלמוג כהן: "הפועל ב"ש - משחק על כל העונה"

מכבי נתניה נמצאת בכוננות לקראת המפגש עם הקבוצה של יוסי אבוקסיס בשמינית גמר גביע המדינה. הקשר על המשחק נגד האקסית: "גדלתי שם ולא שכחתי מאיפה באתי, אבל עכשיו אני שחקן של נתניה"

במכבי נתניה שואפים לשחזר את ההישג מהעונה שעברה, אז הצליחו להעפיל לגמר גביע המדינה בו הפסידו לבני יהודה. עד אז יש לקבוצה עוד דרך ארוכה ומחר בערב (חמישי , 19:30) היא תארח את הפועל באר שבע בשלב שמינית הגמר. "המטרה שלנו היא לעבור את המשוכה ולהמשיך לטפס עד הסוף במפעל היוקרתי הזה", אמרו במועדון.

 

בנתניה ביקשו כבר במוצאי שבת לאחר ההפסד (2:0) למכבי חיפה בליגה לשים הכל בצד לטובת משחק הגביע, אותו מגדירים במועדון "משחק על כל העונה". במסגרת ההכנות קיימו המאמנים סלובודאן דראפיץ' ושי ברדה אסיפה בה התבקשו השחקנים לתרגם את היכולת לתוצאות, לתקן את הליקויים וכמובן, לכבוש שערים. בין הייתר נאמר בשיחה "נבנית פה דרך במהלכה קורות גם טעויות. זה בסדר אם לומדים מהן ומתקנים".

 

פאטוס בצ'יראי ואלמוג כהן (צילום: ראובן שוורץ)
אלמוג כהן ופאטוס בצ'יראי. כוננות בנתניה(צילום: ראובן שוורץ)

 

המאמנים לא מתכוונים לבצע שינויים בהרכב. מוחמד זבידאת וגיא מלמד הפצועים לא יכללו בסגל. לעומתם, דולב אזולאי יחזור להרכב לאחר שאת מקומו במשחק מול מכבי חיפה תפס צליל נחמיה, שמחר ימתין להזדמנות מהספסל. בקישור ישחק ניקו אולסק לצידו של הקפטן אלמוג

כהן, שלא הסתיר את התרגשותו מהמפגש מול קבוצת נעוריו: "אני אוהב את באר שבע, גדלתי שם ואני לא שוכח מאיפה באתי. אבל עכשיו אני שחקן נתניה וכל המשפחה שלי כאן. ההחלטה להגיע לכאן הייתה מצוינת. מצפה לנו משחק על כל העונה".

 

אגב, כהן השתדל במהלך השבוע לקיים שיחות עם השחקנים, בעיקר הצעירים, ולנסות לעודד אותם ולתת להם ביטחון לקראת המפגש המותח. מחר צפוי לנחות המגן הסרבי  זלאטן סחוביץ', שכבר סיכם את תנאיו במועדון. בנוגע לשיר צדק, בנתניה מקווים שלאחר משחק הגביע מחר הפערים יצטמצמו והבלם יצטרף רשמית. הארי שוורץ שנבחן במועדון בשבוע האחרון שוחרר.

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: עוז מועלם
אלמוג כהן
צילום: עוז מועלם
מומלצים