שתף קטע נבחר

בחודש שעבר: דויד סימאו נכשל בבדיקות רפואיות בשל בעיית ראייה

דיווחים בטורקיה ויוון טוענים שהקשר שאמור לחתום בהפועל ב"ש כבר סיכם את תנאיו בקייסריספור, שוויתרה עליו לאחר הבדיקות שעבר. סוכנו: "שטויות, שיחק בהמון קבוצות למרות שהוא עם משקפיים"

הקשר הפורטוגלי דויד סימאו (29), שעל הרצון של הפועל באר שבע לצרף אותו פורסם לראשונה ב-ynet, ינחת הלילה (בין שני לשלישי) בישראל ומחר בבוקר יעבור בדיקות רפואיות – ואם ישלים אותן בהצלחה, הוא יחתום בקבוצה של אלונה ברקת.

 

כל שחקן שמגיע להפועל באר שבע עובר בדיקות רפואיות כחלק משגרה שגיבש לעצמו המועדון, אך נראה שהפעם בבאר שבע יצטרכו לתת דגש מיוחד גם לעניין רפואי לא שגרתי.

 

דויד סימאו (צילום: האתר הרשמי של אא
בעיות ראייה? דויד סימאו(צילום: האתר הרשמי של אא"ק אתונה)

לפי פרסומים בטורקיה וביוון, רק לפני שלושה שבועות עבר סימאו תסריט דומה כשהיה אמור לחתום בקבוצת קייסריספור מהליגה הטורקית. המתווה היה זהה לזה שב"ש סיכמה עליו: השאלה לחצי עונה עם אופציה לעונה נוספת.

 

הפורטוגלי נחת בטורקיה וכבר עבר בדיקות רפואיות, אך בסיומן הודיע המועדון הטורקי שהוא יורד מהעסקה בשל בעיה רפואית. לפי אותם פרסומים בטורקיה וביוון "הבעיה הרפואית" שהתגלתה בבדיקות היא בעיית ראייה.

 

דויד סימאו (צילום: AP)
קייסריספור ויתרה עליו, ומה לגבי ב"ש?(צילום: AP)

 

מי שמאוד לא אהב את העניין הוא סוכנו של השחקן שאמר אז: "זה שטויות. הוא שיחק בהמון קבוצות למרות שהוא עם משקפיים. אני אמצא לו קבוצה אחרת".

 

יש לציין שלפי גורמים ביוון, ריזספור החליטה לא לצרף את סימאו בגלל סיבות אחרות ורק השתמשה בבדיקת הראייה כתירוץ לפוצץ את העסקה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: האתר הרשמי של אא"ק אתונה
דויד סימאו
צילום: האתר הרשמי של אא"ק אתונה
מומלצים