שתף קטע נבחר

הציוץ ו"התרגיל הקטן": כך הגיע ג'ימי מארין לאשדוד

הוא כבר עבר בדיקות רפואיות והצטלם עם המדים של הפועל רעננה, אבל בסופו של דבר החלוץ הקוסטריקני נחת בקבוצה של רן בן שמעון. איך זה קרה? הפרטים המלאים

כמעט שעה לתום סגירת חלון ההעברות של חודש ינואר ובהפועל רעננה היו בטוחים שג'ימי מארין יהפוך באופן רשמי לשחקן הקבוצה. ברעננה, כמיטב המסורת, כבר דאגו לחולצה ולפרגוד עם חסויות להצגת השחקן, שכבר הגיע למתחם האימונים על מנת לעבור בדיקות רפואיות ולאחריהם לחתום על החוזה. רק שבסופו של יום החלוץ הקוסטריקני סגר במ.ס אשדוד.

 

 

את האמת, הסיפור די מפתיע. כבר אחר הצהריים הזדרז מארין להעלות פוסט בעניין תוך שהוא מצולם במדים החדשים בתוספת ציוץ בנוגע לעסקה המוגמרת. במועדון לעומתו דאגו. הייתה להם סיבה טובה לכך.

 

ג'ימי מארין (צילום: ראובן שוורץ)
מדרים לאשדוד. מארין(צילום: ראובן שוורץ)

 

"מוזר לנו שהוא מיהר לפרסם את זה בכלל. דברים לא הסתדרו כבר אז", אמרו ברעננה. אז מה בעצם הפיל את העסקה? ברעננה סירבו לקבל את דרישת ב"ש לכלול בעסקה אחוזים ממכירה עתידית. בקבוצה של אלונה ברקת טוענים הערב כי רעננה התעקשה לקבל את השחקן לעונה וחצי, מה שלא היה מקובל עליה. לכן הוא הושאל בסופו של דבר ללא תמורה לאשדוד, שתקלוט אותו לחצי עונה.

 

מארין מצטלם במדי רעננה (צילום: הפועל רעננה)
מארין מצטלם במדי רעננה(צילום: הפועל רעננה)

 

"לא רצינו לוותר על ג'ימי לעונה וחצי. אנחנו מקווים שהוא ייתן חצי שנה טובה באשדוד ויחזור אלינו בקיץ", אמרו בבירת הנגב. הם מספרים כי הפרידה ממארין הייתה הכרחית מאחר שבסגל של המאמן יוסי אבוקסיס היו כבר שבעה שחקנים זרים. "הכל כבר סוכם מול רעננה, אבל אז כמה סעיפים קטנים עיכבו את החתימה", סיפרו בב"ש שחששו לטענתם "להיתקע" עם השחקן. בזכות הקשרים הטובים עם אנשי מ.ס אשדוד נמצאה לו במהירות חלופה אחרת. ברעננה מספרים כי נעשה להם "תרגיל קטן", אבל לא מתרגשים יותר מדי. האם בסיום העונה יצטערו על כך? נחיה ונראה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: הרצל יוסף
ג'ימי מארין
צילום: הרצל יוסף
מומלצים