שתף קטע נבחר

"ב-90 דקות הכל אפשרי, גם מול מכבי ת"א"

קפטן עירוני ק"ש עידן נחמיאס לא מנמיך ציפיות לקראת המפגש עם מוליכת הטבלה, למרות התקופה הרעה של קבוצתו: "מאמינים שנצא מהמצב הזה בקרוב". רפואה יחזור למערך שלושה בלמים

עירוני קריית שמונה תתארח הערב (ראשון, 20:15) בבלומפילד אצל מכבי תל אביב, ובקבוצה מקווים שדווקא בחוץ מול מוליכת ליגת העל קבוצתו תצליח לעצור את הרצף השלילי ולהשיג נקודות שיתנו לה מעט אוויר מעל הקו האדום.

 

 

מאמן קריית שמונה קובי רפואה - שהציע כבר לפני שבועיים לאיזי שירצקי להתפטר בעקבות התוצאות המאכזבות, כפי שפורסם ב-ynet, אך נענה בשלילה על ידי הבעלים - יחזור הערב למערך של שלושה בלמים כאשר אורי דהן ישוב להרכב. גם זיו מורגן ישוב להרכב של הצפוניים.

 

קובי רפואה (צילום: אביהו שפירא)
קובי רפואה. חוזר למערך שלושה בלמים(צילום: אביהו שפירא)

 

קפטן הקבוצה עידן נחמיאס אמר לקראת המשחק: "אנחנו מגיעים אחרי תקופה פחות טובה שלנו, כולם רוצים לצאת מהמצב הזה ומאמינים שזה יקרה בקרוב. מכבי תל אביב קבוצה מצוינת אבל ב-90 דקות הכל אפשרי. אנחנו מאמינים בעצמנו ונמשיך להאמין ולתת הכל בכל משחק ומשחק שלנו כדי לצאת עם תוצאה טובה".

 

הבעלים שרצקי שהגיע בשבוע שעבר לאימון הקבוצה על מנת לדרבן את השחקנים לקראת המשחק, צפוי להגיע הערב גם לבלומפילד כדי לתמוך בהם.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: הרצל יוסף
עידן נחמיאס
צילום: הרצל יוסף
מומלצים