שתף קטע נבחר

"הטקטיקה ניצחה, מי שיש לו בעיה - שיתרחץ בכנרת"

ניר קלינגר חגג את הניצחון 0:1 על בית"ר ירושלים בטדי ולא מתחרט על ההתגוננות: "אנחנו לא צריכים להתנצל ולא להתחפש למשהו שאנחנו לא". חנן ממן: "אני מקווה שבפלייאוף נראה את היכולת שלנו מול קבוצות שיבואו לשחק כדורגל"

"הטקטיקה ניצחה לנו את המשחק. גם ליברפול משחקת טקטי ונסוג וזו לא מילה גסה. היינו קבוצה לוחת בעבר ואנחנו לא צריכים להתנצל. אם למישהו יש בעיה עם זה שיילך להתרחץ בכנרת כי הפועל תל אביב לא צריכה להתחפש למשהו שהיא לא". ניר קלינגר העביר מסר חד וברור אחרי ששחקניו ניצחו את בית"ר ירושלים 0:1 בטדי.

 

 

קלינגר פירט: "במשחק בחיפה עשינו את הטעות הזו ולקחתי את האחריות. לא רצינו לדבר על פלייאוף עליון. אמרנו שנעשה את העבודה וזה עדיין לא נגמר. אם נצליח לקחת נקודות במקומות קשים כאלה אולי זה יגיע לנו. במשחק בחיפה הייתה לנו בעיה של חלוץ ואני מאוד שמח שדמארי חזר לעניינים. כשיש חלוץ אמיתי במגרש ניתן להכין קבוצה טקטית ולעשות התאמות. בחצי הראשון היו לנו הזדמנויות להגדיל את התוצאה. אני יודע איפה צריך ללחוץ את בית"ר במקומות הנכונים, היה משחק הקרבה יוצא מהכלל וכיף לקחת נקודות".

 

שחקני הפועל תל אביב חוגגים (צילום: עוז מועלם)
שחקני הפועל תל אביב חוגגים(צילום: עוז מועלם)

 

קלינגר נשאל על ההרגשה לנצח את האקסית, והשיב: "אני לא ממורמר, אלא שמח בחלקי. זה לא מעניין אותי. בית"ר אחלה מקום, הם בחרו בדרך שלהם ועושים עבודה לא רעה בסך הכל". על פליפה רודריגס: "ניתן לו את הזמן, יש עוד הרבה משחקים העונה".

 

עומרי אלטמן, שכבש בפנדל את השער היחיד במשחק: "כבר בתחילת העונה אמרנו שהמטרה היא הפלייאוף העליון. יש עוד שני משחקים עד סוף הסיבוב ואנחנו צריכים להיות שם. יש אצלנו עבודת צוות של כולם. במחצית השנייה יכולנו לשחק יותר כדורגל, אבל מה שהיה חשוב זה להשיג את שלוש הנקודות. אני מקבל את כל הביטחון כדי להוביל את הקבוצה ויש אווירה שונה בתקופה האחרונה. גם מה-5:0 למכבי חיפה ידענו לקום ולהביא ניצחונות. זה לא פשוט. חיכינו מאחור, היינו זהירים וכבשנו מהר. זה עזר לביטחון שלנו".

 

אוראל דגני ומוטי ברשצקי חוגגים (צילום: עוז מועלם)
אוראל דגני ומוטי ברשצקי (צילום: עוז מועלם)

 

מאמן בית"ר ירושלים, רוני לוי: "נכנסנו לא טוב למשחק. הפנדל היה קצת בספק ואחרי זה רדפנו אחריהם ולא מצאנו פתרונות. שלטנו, אבל לא הגענו מספיק למצבים וההפסד הזה כואב. דרשתי במחצית לשחק יותר מהר, לבוא מהצדדים

ולדייק במסירה האחרונה. הרבה פעמים הגענו לפס האחרון ולא היינו מדויקים. החזקנו יותר בכדור, הכנסנו שחקנים שיכולים לאיים על השער אבל לצערי זה לא הספיק. לחלק מהשחקנים לא היה היום ביטחון ורוגע, אבל אני מקווה שנחזיר להם את זה".

 

לוי הוסיף: "כשקבוצה מצופפת אין שטחים וצריך לעשות הברקה או פעולה ולא היינו מספיק חדים. צריך לדעת לשחק נגד צפיפות. אני מקווה שבמשחקים הבאים הקשר בין השחקנים יהיה טוב יותר. חבל שאיכזבנו את הקהל, אני מקווה שנשמח אותו במשחקים הבאים. ציפינו ששי קונסטנטין ימסור יותר כדורים לרחבה, כי יש לו מסירות רוחב מצוינות, אבל זה קרה פחות".

 

שחקני בית
שחקני בית"ר ירושלים מאוכזבים, קלינגר חוגג(צילום: עוז מועלם)

 

חנן ממן: "הייתה אווירה מדהימה ומבאס שהפסדנו. לא הגיע לנו להפסיד, כי הפועל לא הגיעו ליותר ממצב וחצי. יש לנו עוד מטרות. צריך לשמור על המקום השלישי, יש עדיין גביע וצריך להיות אופטימים. אני מקווה שבפלייאוף נראה את היכולת מול קבוצות שיבואו לשחק כדורגל. אני לא חושב שיש עליי לחץ, אני אוהב שמצפים ממני. נשיג את הכרטיס לאירופה. אם הקהל נשאר לעודד אחרי הפסד להפועל תל אביב זה מראה ששיחקנו טוב".

 

בעקבות התוצאה השלימה הפועל תל אביב שש שנים ללא הפסד בטדי. בסיום המשחק פרצו כמה עשרות אוהדי בית"ר ירושלים לכר הדשא וניסו להגיע לאוהד הפועל תל אביב, אבל נעצרו על ידי השוטרים וכוחות האבטחה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: עוז מועלם
ניר קלינגר
צילום: עוז מועלם
מומלצים