שתף קטע נבחר

"ידענו שכל תוצאה פרט לניצחון - ואנחנו בצרות"

בעירוני ק"ש חגגו את ה-0:3 על נתניה, ופתיחת הפער מהקו האדום לארבע נקודות. עאבד הלהיב את חדר ההלבשה ושפך קלקר עם מים על רפואה. שרצקי זעם על האוהדים בעקבות הקריאות ההומופוביות לעמוס

אחרי תשעה מחזורים ללא ניצחון, עירוני קריית שמונה עשתה זאת בגדול עם 0:3 ביתי אמש (שבת) על מכבי נתניה. הקבוצה של קובי רפואה הגיעה למשחק בשיא הלחץ, והצליחה לגבור על החבורה של סלובודן דראפיץ', הרבה בזכות הכרטיס האדום הרביעי העונה שספג אלמוג כהן כבר בדקה השישית. בעקבות ההפסד של נס ציונה להפועל חיפה, הפער מהקו האדום צמח לארבע נקודות.

 

לטבלת ליגת העל בכדורגל

 

ק"ש שטפה את המגרש והגיעה להרבה מאוד מצבים, כאשר חוליית הקישור, שלא תפקדה במחזורים האחרונים, הייתה נהדרת בהנהגתו של סמואל בראון. גם מוחמד שכר, שתופקד כמגן, הציג יכולת טובה מאוד, והיה מעורב במשחק ההתקפה. האס של קובי רפואה היה חלוץ קבוצת הנוער גיא בן לולו, שהוקפץ לקבוצה הבוגרת ישירות להרכב והציג יכולת מצוינת. הוא צפוי להמשיך ולקבל קרדיט.

 

שחקני קריית שמונה חוגגים (צילום: אפי שריר)
שחקני ק"ש חוגגים(צילום: אפי שריר)

 

החגיגות בסיום היו גדולות. אחמד עאבד כיכב בריקודים ובשירים בחדר ההלבשה, החולצות עפו מצד לצד, ורפואה, שנכנס לשבח את השחקנים וחיבק אחד-אחד, ספג "מקלחת" כאשר עאבד שפך עליו קלקר מלא במים. "עשינו ניצחון חשוב, ניצחון של גברים, ידענו שכל תוצאה פרט לניצחון ואנחנו בצרות. בשבוע הבא זה משחק העונה שלנו מול נס ציונה, נצטרך לתת את הלב כדי לחזור עם נקודות", אמר שחקן במועדון.

 

אם יש משהו שהעיב על השמחה בצד הצפוני אלה הקריאות ההומופוביות לעברו של אקס המועדון, דני עמוס, שוערה של נתניה. איזי שרצקי זעם על העניין, והבהיר: "מבין את דני, הוא צודק. הקהל לא בסדר זה מעצבן אותי".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אפי שריר
סמואל בראון
צילום: אפי שריר
מומלצים