שתף קטע נבחר

רגע לפני הדרבי: שחקני מכבי יושעו?

בסרטון שהועבר לפיפ"א בצירוף סעיף משמעת מתקנון הארגון שאומר כי שחקן שמסית לאלימות או שנאה יושעה או ייקנס, נראים שחקני מכבי ת"א עונים לאוהדים בקריאת "כל הפועל בני ז***ת". המנהלת עשויה לפתוח בהליך משמעתי בשל עבירה על הקוד האתי ותשקול קנסות, תגובת הצהובים תובא לכשתתקבל

סרטון, שהפך בינתיים לוויראלי, בו נראים שחקני מכבי ת"א, בהובלת דן גלזר ודור מיכה, שרים לעבר אוהדי הקבוצה אתמול (ראשון) במתחם האימונים בקרית שלום "כל הפועל בני ז***ת", מסעיר בשעות האחרונות את העיר.

 

לטבלת ליגת העל

 

חלק מהאוהדים האדומים שנחשפו לסרטון שלחו אותו לפיפ"א בתוספת סעיף משמעת מהתקנון של הארגון שאומר: "שחקן או דמות רשמית במועדון שמסיתה לאלימות או לשנאה בציבור, יושעה ממשחקים רשמיים לתקופה של לא פחות מ-12 חודשים וייקנס בסכום של 3,500 יורו לפחות".

 

שחקני מכבי ת
גלזר ומיכה (במרכז). יושעו?(צילום: עוז מועלם)

 

בינתיים הסרטון הפך גם לכלי מוטיבציה בקרב שחקני הפועל ת"א, שנחשפו גם הם לסרטון. "מדהים איך מועדון כמו מכבי מתיר לשחקנים שלו להתנהג באלימות מילולית ולא מכבדת כלפינו", אמרו בהפועל. "זה רק מוכיח שעם כל ניסיונות הניהול האירופי, בסוף נכנסים אוהדים שלהם ערב הדרבי למתחם אימונים ומובילים את השחקנים שלהם כמו בובות ממושמעות להתנהג בצורה כזו".

 

במנהלת מודעים לסרטון הנוגד את התקנון האתי ויבחנו השלכותיו, בין היתר תבדק אפשרות לפתוח בהליך משמעתי. מההתאחדות נמסר שאין כוונה להתעסק בסרטון מכיוון שלא מדובר בתוכן גזעני, אך ההערכה היא כי לא תהיה העמדה לדין.

 

דור מיכה בפעולה (צילום: ראובן שוורץ)
מיכה בפעולה(צילום: ראובן שוורץ)

 

ובצד המקצועי, בהפועל צפויים לפתוח הערב באותו הרכב שניצח את בית"ר ירושלים בטדי, כלומר, עם עומר דמארי כחלוץ וככל הנראה עם ניר לקס, שי אייזן וסטפן ספירובסקי במרכז המגרש.

 

מנגד, ישנה בעיקר התלבטות בין דור מיכה לאבי ריקן ובין איתי שכטר לצ'יקו אופואדו. בקבוצה מרוצים מהיכולת של אילון אלמוג, שעשוי לקבל קרדיט במהלך המשחק. מי שעשוי לחזור לסגל אחרי תקופה ארוכה הוא דור פרץ. בלומפילד כבר סולד אאוט, כשמי שיגיע בין היתר לעודד את חבריו לאימונים יהיה ערן זהבי.

 

 

תגובת מכבי ת"א לאירוע תובא לכשתתקבל.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: עוז מועלם
מיכה וגלזר
צילום: עוז מועלם
מומלצים