שתף קטע נבחר

חוגג התחייב לבניון על תקציב שכר שחקנים של 23 מיליון שקל

למנהל המקצועי יש סעיף בחוזהו לפיו הבעלים מחויב לסכום בכל עונה בה הוא מכהן בתפקיד. כעת, אחרי שחוגג הצהיר כי יקצץ בצורה משמעותית בהשקעותיו, השאלה היא אם יעמוד בהתחייבות

לרשותה של בית"ר ירושלים יעמוד בכל עונה תקציב שכר שחקנים של לפחות 23 מיליון שקל. זהו אחד הסעיפים בחוזה של יוסי בניון, אחרי שהמנהל המקצועי דרש זאת ממשה חוגג לפני שמונה לתפקידו.

 

 

הסעיף צוין בחוזה לאחר שבניון עמד על כך שהבעלים יתחייב לשכר השחקנים. עד כה עברה בית"ר ירושלים את הסכום העונה מאחר שתקציב שכר השחקנים עומד כבר על 33 מיליון שקל.

 

יוסי בניון ומשה חוגג (צילום: עוז מועלם)
יוסי בניון ומשה חוגג(צילום: עוז מועלם)

 

כעת, לאחר שחוגג הצהיר כי יקצץ בצורה משמעותית בהשקעותיו, מאחר שלטענתו השקיע כבר כ-90 מיליון שקל בשנתיים, השאלה תהיה האם לבניון יועמד הסכום שדרש. הבעלים מדבר על תקציב שפוי לקראת העונה הבאה, אחרי שהתוכנית שלו מול האוהדים נגנזה בשל חוסר היענות. ההערכה היא שהתקציב יעמוד על כ-35 מיליון שקל, מה שעשוי להוביל לירידה משמעותית בשכר השחקנים, וגם בקשות לקיצוץ של שחקנים ואנשי מנהלה שמרוויחים שכר גבוה.

 

חוגג מעריך כי למרות הכל, תקציבה של בית"ר בעונה הבאה יהיה הרביעי בגודלו בליגה (העונה הוא השלישי בגודלו) וכי יעמוד בתקציב המינימום של שכר שחקנים בפני בניון גם בעונה הבאה. "מי שלא ירצה להישאר, רשאי לעזוב", הבהירו בבית"ר לקראת ההתאמות הצפויות בקיץ הקרוב.

 

בית
ימשיך לקבל 40,000 שקל בחודש? אוחנה(צילום: עוז מועלם)

 

במקרה שייעשה קיצוץ משמעותי בתקציב עשוי הדבר להוביל לבקשות לקיצוץ בשכר השחקנים, וייתכן שגם מאנשי מנהלה. היו"ר אלי אוחנה למשל מרוויח 40,000 שקל נטו בחודש.

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים