שתף קטע נבחר

תודה לך, ליברפול: מכבי תל אביב ראשונה באירופה

עם 26 משחקי ליגה ללא הפסד מפתיחת העונה, הצהובים מובילים את טבלת הבלתי מנוצחות של היבשת

ה-3:0 הסנסציוני שחטפה ליברפול אתמול בווטפורד השאיר את מכבי תל אביב כאחת משש קבוצות בלבד באירופה שעדיין לא הפסידו העונה בליגה (מינימום חמישה משחקים). הקבוצה של ולדימיר איביץ' סיימה את הליגה הסדירה עם 19 ניצחונות ו-7 תוצאות תיקו, ובזכות ההפסד הראשון של יורגן קלופ לאחר 27 משחקי פרמייר ליג - הצהובים מדורגים ראשונים ביבשת עם 26 משחקים ללא הפסד.

 

במקום השני, עם 25 משחקים, מדורגת אולימפיאקוס היוונית (19 ניצחונות, 6 תיקו). לודוגורץ לא הפסידה כבר 22 משחקים מפתיחת העונה בבולגריה (15 ניצחונות, 7 תיקו), שלושה משחקים יותר משחטאר דונייצק ומנור סולומון - 17 ניצחונות ו-2 תיקו בליגה האוקראינית. את השישייה סוגרות שתי מוליכות הליגה של סן מרינו, טרה פיורי ופולגורה, אם כי שם חלפו רק שמונה מחזורים.

 

  ()

 

אולי הפעם?

רק שלוש קבוצות בתולדות הכדורגל הישראלי חתומות על עונה שלמה ללא הפסד ליגה: מכבי תל אביב 1953/54 (22 משחקים), מכבי תל אביב 1957/58 (22 משחקים) וכמובן מכבי חיפה 1993/94 של גיורא שפיגל, איל ברקוביץ' ואלון מזרחי - 39 משחקים. מכבי תל אביב של איביץ' כמעט שיחזרה את ההישג בעונה שעברה, אבל בני יהודה עצרה אותה עמוק בגארבג' טיים, שלושה מחזורים לסיום.

 

עונה חלפה, ובאופן מדהים האלופה שוב מסיימת ליגה סדירה נקייה מהפסדים ונמצאת בכל זאת עם סיכוי להצטרף למועדון האקסקלוסיבי. עוד 10 משחקים בפלייאוף - 900 דקות ללא הפסד - והיא נכנסת לספרי ההיסטוריה.

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: עוז מועלם
יונתן כהן
צילום: עוז מועלם
מומלצים