שתף קטע נבחר

נשמו לרווחה: בנס ציונה אופטימיים

בסקציה מרוצים מהניצחון על קרית שמונה (0:1), מחמאות לרז לשטיין: "תמיד כיף להבקיע שער". גם השוער זכה לפידבק: "היה לעומרי גלזר יום אדיר"

האווירה בנס ציונה חיובית לאחר הניצחון 0:1 על קרית שמונה אמש (ראשון). בסקציה הבינו שהפסד היה יכול לסיים את הסיפור עבורם העונה, אך כעת הם נמצאים רק בנקודה אחת הפרש מהקו האדום, והכל עוד פתוח.

 

לטבלת ליגת העל

 

כל השחקנים קיבלו מחמאות על יכולת הירואית שהציגו, אבל שניים בלטו מעל כולם - כובש השער הניצחון רז שטיין, שמציג יכולת טובה לאורך כל העונה, והשוער עומרי גלזר שהיה מצוין. השוער שהגיע בתחילת העונה ממכבי חיפה מנע לפחות 3 שערים, ויש האומרים שזה היה המשחק הטוב ביותר שלו בקריירה. עד עכשיו גלזר לא הותיר חותם משמעותי בשער של נס ציונה, אבל ההופעה אתמול בהחלט הזכירה את הכישרון שיש לו, ואם ישמור על יציבות השמיים הם הגבול.

 

רז שטיין (צילום: אורן אהרוני)
הרבה בזכותו. רז שטיין(צילום: אורן אהרוני)

 

באשר לרז שטיין, אם הסקציה תישאר העונה בליגה הרבה מהקרדיט יופנה אליו. הוא אחראי ליותר ממחצית השערים שכבשה הקבוצה העונה, כבש שבעה ובישל עוד שלושה. "כולם מדברים על השערים שלי, אבל ההצלחה היא של כל השחקנים שנותנים את הנשמה למען הקבוצה", אמר שטיין לאחר הניצחון. "תמיד כיף להבקיע שער, בטח שזה עוזר לקבוצה לנצח. אבל זה רק צעד אחד ויש לנו עוד הרבה עבודה בהמשך. אבל ללא ספק זה היה הניצחון הכי חשוב העונה".

 

סקציה נס ציונה (צילום: עוז מועלם)
יש שוער בשער. גלזר(צילום: עוז מועלם)

 

גם המאמן ליאור זדה, שחווה אתמול ניצחון ראשון בליגת העל, קיבל מחמאות על ניהול המשחק והשינויים שעשה, מה שהביא לשיפור במחצית השנייה. "היה יום אדיר לעומרי גלזר, הוא שמר אותנו לאורך כל המשחק ולקח כדורים מדהימים", החמיא המאמן לשוער שלו, והוסיף: "המחצית הראשונה הייתה פחות טובה. נצטרך יותר אמונה כמו במחצית השנייה. אני רוצה תחרות בין השחקנים כדי לשמור אותם דרוכים. יש לנו עוד שבעה משחקים, אמשיך ללכת עם התחושות שלי עד הסוף"

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אורן אהרוני
רז שטיין
צילום: אורן אהרוני
מומלצים