שתף קטע נבחר

מנחם ולביא יחמיצו את המשחק מול מכבי ת"א?

בעקבות דחיית משחק הגביע של מכבי חיפה, המוצהבים של מרקו בלבול ייעדרו דווקא ממשחק העונה?

מינהלת הליגה פירסמה את סדר המשחקים במחזור ה-28 בפלייאוף העליון וה-27 בפלייאוף התחתון, כשבמוקד כמובן המפגש המרתק בין האלופה מכבי תל אביב והטוענת לכתר מכבי חיפה. השתיים ייפגשו באצטדיון בלומפילד ביום שני, 16 במרץ, ב-20:15 – במה שאמור להיות אחד המשחקים החשובים של חיפה בשנים האחרונות. הירוקים מפגרים בשש נקודות אחרי המוליכה ובשני המשחקים הקודמים בין הקבוצות העונה הם יצאו מנוצחים.

 

 

רק שיש סיפור מעניין לקראתו. נטע לביא וסאן מנחם ספגו צהוב שאמור היה לגרום להם לרצות עונש השעייה מול הפועל ת"א במחזור הקרוב וכן לשחק מול מכבי ת"א. אך כעת דחיית משחק הגביע מול הפועל ב"ש תטרוף את הקלפים. אם המפגש מול האדומים יתקיים כסדרו ומשחק הגביע לא ייערך עד למשחק העונה, אז השניים ייאלצו לרצות את ההשעיה דווקא במשחק הכי חשוב של מרקו בלבול העונה.

 

מכבי חיפה מכבי תל אביב (צילום: אורן אהרוני)
בעוד פחות משבועיים בבלומפילד. מכבי תל אביב מול מכבי חיפה(צילום: אורן אהרוני)

 

עוד במחזור ה-28: הפועל תל אביב תארח את בית"ר ירושלים ביום שבת (19:50) והפועל חיפה תארח בסמי עופר את הפועל באר שבע (ראשון, 20:15).

 

המשחק שיפתח את הפלייאוף התחתון יהיה בני יהודה והפועל כפר סבא (שבת, 15:00). שאר המשחקים: מכבי נתניה – עירוני ק"ש (שבת, 17:15), אשדוד – הפועל רעננה (שבת, 18:30) והפועל חדרה – סקציה נס ציונה (ראשון, 19:00).

 


פורסם לראשונה 04/03/2020 16:03

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: עוז מועלם
ארנסט מאבוקה מול יונתן כהן
צילום: עוז מועלם
מומלצים