שתף קטע נבחר

ליגת הכדורסל הופסקה, הזרים יעזבו את הארץ

דקה אחרי דקה: מינהלת הליגה הודיעה על הפסקת ליגת העל: "הרצון של כולם הוא לסיים את העונה". יו"ר המינהלת פרנקל: "יום עצוב". מאמן פלמנגו נדבק, משה חוגג נכנס לבידוד. טורניר ווימבלדון בסכנת ביטול

23:15: פלמנגו הודיעה שמאמן הקבוצה ז'ורז'ה ז'סוס (65) נדבק בנגיף הקורונה. מלך שערי המועדון, גביגול, פירסם פוסט על מנת לעודד אותו: "תהיה חזק". .כזכור, לפני כמה ימים נדבק בנגיף גם נשיא המועדון. מוקדם יותר הודיעו ההתאחדויות המקומיות על הפסקת הליגות האזוריות בברזיל כמו הפאוליסטה והקריוקה.  

 

גביגול עם המאמן ז'ורז'ה ז'סוס (צילום: getty images)
ז'ורז'ה ז'סוס עם גביגול(צילום: getty images)

 

21:18: מינהלת הליגה בכדורסל הודיעה על הפסקת הליגה: "אנו נמשיך להתעדכן ולפעול מול כל הגורמים הרלוונטיים ונעדכן ככל שיהיו התפתחויות, כאשר הרצון והכוונה של כולנו הוא להמשיך את הליגה ולהגיע לסיומה הספורטיבי". יו"ר המינהלת שמואל פרנקל: "זה יום עצוב לספורט הישראלי בכלל ולכדורסל הישראלי בפרט, אני מקווה שכולנו נחזור במהרה למגרשים והרבה בריאות לכולם". המשמעות: הזרים יעזבו את הארץ, הישראלים ייצאו לחל"ת (אפרת עמורבן).

 

19:20: טורניר ווימבלדון עשוי להתבטל ולא להתקיים בחודש יולי כמדי שנה. ממארגני הטורניר נמסר: "אנחנו עוקבים אחרי המצב ונפעל על פי הוראות הממשלה. במקרה של ביטול, פוליסות הביטוח שלנו מאפשרות לנו להחזיר את הכסף לרוכשי הכרטיסים".

 

בראון בטירוף (צילום: ראובן שוורץ)
ג'ייקובן בראון (צילום: ראובן שוורץ)

  

18:30: משה חוגג נכנס לבידוד. חבר של הבעלים של בית"ר ירושלים, עמו נפגש ביום שישי האחרון, התגלה כחולה קורונה. חוגג עצמו לא יצא מביתו מאותו היום ולכן לא נחשף לציבור.

 

חוגג אמר לאחר הכניסה לבידוד: "אני לוקח אחריות כמו כל אדם שומר חוק במדינה ומתחיל תקופה שבה אהיה בבידוד. בני משפחתי ישהו גם כן לצידי בתקווה כי נעבור את הימים הקרובים בשלום. יש לציין כי אמשיך בפעילות השוטפת שלי גם ממקום מגוריי בתקווה לימים טובים יותר".

 

משה חוגג (צילום: ראובן שוורץ)
"מקווה לימים טובים יותר". .משה חוגג(צילום: ראובן שוורץ)

 

16:00: מינהלת הליגה בכדורסל הודיעה על ביטול משחק האולסטאר: "אנו מאחלים לכל השחקנים, המאמנים, הפעילים בענף, ולכל אוהדי הכדורסל והספורט באשר הם, בריאות טובה, וחזרה מהירה ככל שניתן לפעילות מלאה" (אפרת עמורבן).

 

15:58: סבב הנשים בטניס (האייטיפי) נדחה עד 2 במאי והטורנירים בשטוטגרט, איסטנבול ופראג לא יתקיימו במועדם (אורן אהרוני).

 

דני אבדיה (צילום: ראובן שוורץ)
דני אבדיה(צילום: ראובן שוורץ)

 

 

14:40: קפטן הפועל ת''א בכדורסל תומר גינת, ישהה בבידוד עד ליום ראשון, לאחר שבא במגע עם חולה מאומת במהלך מסיבת פורים. צוות הקבוצה נמצא בקשר ישיר עם השחקן ועוקב אחר מצבו

 

שחקני מכבי תל אביב דור פרץ ומתן חוזז נכנסו לבידוד ביתי של 14 יום לאחר שהיו בחדר כושר "קולנוע פאר" בתל אביב ביום ראשון שעבר, 8 במרץ, באותה שעה בה שהה במקום אדם שאובחן כנושא את נגיף הקורונה.

  

מכבי תל אביב (צילום: עוז מועלם)
נכנס לבידוד. פרץ(צילום: עוז מועלם)

 

מהמועדון נמסר: "שני השחקנים מרגישים טוב ובשלב זה לא מראים סימנים של הידבקות בנגיף". על פי הוראות משרד הבריאות הם ישהו בבידוד עד ל-22 במרץ. במקביל, הצוות הרפואי של הקבוצה חידד לכל שחקני הקבוצה את הנהלים לפיהם עליהם להישאר בבתים ככל האפשר ולהשתדל להימנע ממקומות ציבוריים.

 

 


פורסם לראשונה 16/03/2020 12:43

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום עוז מועלם
ווילבקין ואייסי
צילום עוז מועלם
מומלצים