שתף קטע נבחר

צילום: EPA

משה חוגג: "מה שמבהיל זה חוסר הוודאות"

בעלי בית"ר ירושלים סיפר ל-ynet על תחושותיו אחרי שגילה כי הוא חולה בקורונה: "קיבלתי תשובה אחרי כמה ימים, לא יודע מה יקרה אם המצב יהיה יותר גרוע"

"אני מרגיש טוב ונשארתי בבית. הופתעתי כשהודיעו לי שהבדיקה שלי חיובית, אין לי בכלל תסמינים". בעלי בית"ר ירושלים, משה חוגג, שנכנס בשלישי האחרון לבידוד ונמצא חיובי בבדיקת הקורונה, ובכך הפך לאישיות הספורט הבכירה בישראל שנדבק בנגיף, סיפר ל-ynet.

 

בשישי שעבר, לפני תשעה ימים, חוגג הגיע יחד עם חבר נוסף לביתו של חבר משותף שלהם, שמאוחר יותר התגלה כי חלה בקורונה, מה שאילץ אותו להיכנס מיד לבידוד. בשלישי האחרון הוא עבר בדיקת לאיתור הנגיף, אולם רק בשעות הלילה המאוחרות בשישי, הוא עודכן כי חלה בקורונה.

 

בית
"הופתעתי כשהודיעו לי שהבדיקה חיובית". חוגג(צילום: עוז מועלם)

 

"אני מרגיש בסדר גמור ולא סובל מתסמיני המחלה", סיפר חוגג שבשלב זה הוחלט כי יישאר בביתו בת"א כדי להתמודד עם המחלה, אלא אם כן יופיעו תסמינים שישפיעו עליו בצורה ניכרת. "לא ידעתי שאני חולה עד שלא קיבלתי את תוצאות הבדיקה בסוף השבוע, לא הרגשתי שום דבר".

 

חוגג היה מוטרד במהלך הימים האחרונים עד היוודע התוצאות וחיכה להם מספר ימים, זאת אחרי שהעלה לרשתות החברתיות את הגעת הצוות הרפואי לטובת לקיחת הבדיקה ממנו. אז הוא כתב באינסטגרם: "עברתי את הבדיקה, בתקווה שהכול יהיה טוב ואפשר יהיה לצאת מהבידוד". אולם עתה הוא נכנס לסטטיסטיקה של אחד ממאות החולים בישראל.

 

"מה שמבהיל זה החוסר וודאות והעובדה שאנשים מתים אם יש להם בעיות רפואיות קודמות", סיפר חוגג. "קיבלתי תשובה רק אחרי כמה ימים והיו רק מאות חולים, לא יודע מה יקרה אם המצב יהיה הרבה יותר גרוע".

 

אלי אוחנה, יוסי בניון ומשה חוגג ביציע (צילום: עוז מועלם)
בניון לא נפגש עם חוגג, ולכן צריך בבידוד(צילום: עוז מועלם)

 

בשלב הראשוני, הצמרת של המועדון נכנסה לבידוד מאחר שנפגשה עם הבעלים עוד לפני כניסתו לבידוד. מדובר ביו"ר אלי אוחנה, שבכל מקרה החליט להיכנס לבידוד יזום משל עצמו לפני מספר ימים מטעמים בריאותיים, המנכ"ל מוני ברוש וסמנכ"ל הכספים חיים נבון.

 

לעומתם, מאחר שחוגג לא נפגש עם רוני לוי ויוסי בניון בשל כניסתו לבידוד, השניים לא צריכים להיכנס לבידוד.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים