שתף קטע נבחר

 צילום: גטי אימג'ס

סלע מחפש סנסציה מול דימיטרוב

הטניסאי הישראלי יתמודד מול המדורג 11 בעולם (שבת, 13:30) בסיבוב השלישי של טורניר ווימבלדון וינסה לרשום מולו ניצחון ראשון בסבב. הבולגרי טרם איבד מערכה בטורניר, סלע רוצה לשחזר את הישג השיא מ-2009

 

יעשה זאת שוב? דודי סלע יעלה מחר (שבת, 13:30, דיווח חי ב-ynet ספורט) למשחקו מול הבולגרי המדורג 11 בעולם, גריגור דימיטרוב בסיבוב השלישי בטורניר ווימבלדון, וינסה להדהים גם אותו.

 

אתמול סלע שלח הביתה את הענק האמריקני ג'ון איזנר (21) המתנשא לגובה של 2.08 מטר, למרות ששלח לעברו לא פחות מ-45 אייסים, לעומת ה-1.75 מטר של הישראלי (וחמישה אייסים בלבד).

 

 (צילום: getty images) (צילום: getty images)
(צילום: getty images)

 

תהיה זו הפעם הרביעית שסלע פוגש את דימיטרוב בסבב, כשבכל הפעמים הקודמות ידו של הבולגרי הייתה על העליונה. המפגש האחרון התקיים בשנה שעברה בטורניר דלריי ביץ' בפלורידה בסיבוב השני.

 

למרות הנתון הזה, הישראלי בכל זאת רשם ניצחון בודד על דימיטרוב, כשזה היה בן 19 בלבד. זה קרה לעיני הקהל הביתי, בצ'לנג'ר רמת השרון ב-2010, אז הבולגרי דורג רק 334 בעולם.

 

אוהב לפגוש את סלע. דימיטרוב (צילום: AFP) (צילום: AFP)
אוהב לפגוש את סלע. דימיטרוב(צילום: AFP)

 

במידה וסלע יעשה את הבלתי יאמן, הוא יגיע בפעם השנייה בקריירה לשמינית גמר ווימבלדון, וישחזר את הישג השיא שלו משנת 2009.

 

ב-2014 דימיטרוב הגיע על הדשא בווימבלדון עד לחצי הגמר, אבל בשנתיים האחרונות הוא לא מצליח לעבור את הסיבוב השלישי. למרות זאת, עד כה בטורניר הוא לא איבד מערכה אחת.

 

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים