שתף קטע נבחר

צילום: AP

וויליאמס: "גברים אמרו דברים קשים יותר ממני ולא נענשו"

אחרי מופע האימים של סרינה בגמר אליפות ארה"ב, התייצבה האמריקנית למסיבת העיתונאים וניסתה להסביר את מה שקרה: "לא רימיתי. אני נלחמת למען שוויון בין נשים וגברים, השופט גנב ממני את הנקודות". על אוסקה: "ראיתי אותה בוכה ובכיתי איתה, לא הגיע לה הבוז, רק קרדיט על הניצחון"

 

זה לקח כמעט שעתיים, אבל בסופו של דבר סרינה וויליאמס התייצבה למסיבת העיתונאים אחרי ההפסד הלילה (בין שבת לראשון) בגמר אליפות ארצות הברית לנאומי אוסקה ומופע האימים שהציגה, ולא במפתיע היא הייתה הרבה יותר רגועה ודיברה בגלוי על כל מה שארע.

 

בגיל 20: נאומי אוסקה זכתה באליפות ארה"ב

איבדה את זה: הכל על מופע האימים של סרינה וויליאמס

 

"אני לא יודעת עדיין איך אני מרגישה", סיפרה וויליאמס. "לא היה לי יותר מדי זמן לעכל את זה, אני רק מנסה להישאר חיובית ולהסתכל על הדברים הטובים, להעביר את מה שקרה הלאה ולהמשיך קדימה, כי יש לי עוד מטרות".

 

סרינה וויליאמס (צילום: AFP)
"לא יודעת עדיין איך אני מרגישה". סרינה וויליאמס(צילום: AFP)

 

"בסיום ראיתי את אוסקה בוכה וגם אני בכיתי. לא ידעתי אם הדמעות שלה הן דמעות של אושר או דמעות של עצב בגלל כל מה שקרה (שריקות הבוז של הקהל), אבל אמרתי לה שזה לא מרגיש כמו הזכייה הראשונה שלי בגראנד סלאם, ולכן הצד האימהי שלי היה לבוא ולעודד אותה".

 

על העונש הראשון שקיבלה, שהגיע בעקבות טענה שקיבלה הוראות ממאמנה פטריק מוראטוגלו, שגם הודה בכך, סיפרה סרינה: "אני לא הבנתי על מה נענשתי. לי ולפטריק אין סימנים, אני גם אף פעם לא קוראת לו לרדת למגרש ולא הייתי צריכה לקבל את העונש. גם אחרי האירוע הזה לא הסתכלתי אפילו פעם אחת על הבוקס שלי".

 

סרינה וויליאמס ונאומי אוסקה (צילום: getty images)
"גם אני התחלתי לבכות בגללה". וויליאמס ואוסקה בסיום(צילום: getty images)

 

"אין לי היסטוריה עם שופט הכיסא קרלוס ראמוס ואני חושבת שהוא מצוין, היה לי קשה לקבל את זה וזה קרה לי בגלל האינסטינקטים שלי. אני חושבת שכל אחד היה כועס במצב כזה. אני חושבת שהוא כן גנב ממני את הנקודות, אמרתי לו 'אתה מכיר אותי ויודע איך אני מתנהגת. אני לא יודעת מה אתה ראית, אבל לא אימנו אותי ולא רימיתי', זה משהו שלא עשיתי מעולם ואני מקווה שבסופו של דבר הוא גם הבין אותי".

 

"שמעתי כמה פעמים שחקנים גברים שאומרים דברים יותר קשים מ'גנב' לשופטים. אי אפשר להחזיר את הגלגל אחורה, אבל אני כאן נלחמת על זכויות הנשים והשוויון בין נשים וגברים. הוא לא היה צריך להעניש אותי במשחקון, זה ממש פוצץ לי את המוח. יש לי רגשות ואני תמיד חזקה וככה אשאר".

 

סרינה וויליאמס (צילום: getty images)
"הוא לא היה צריך להעניש אותי". סרינה מתוסכלת(צילום: getty images)

 

"אני לא חושבת שבגלל כל זה הפסדתי, אוסקה שיחקה טוב מאוד, אני תמיד נלחמת עד הסוף וכך היה גם הפעם. כשאני משחקת אני לא רוצה לשמוע אף אחד אחר, כשאני על המגרש לוקח לפעמים שבריר של שנייה לקבל החלטות ולכן אני לא שומעת אף אחד מסביב וגם לא את המאמן".

 

על קריאות הבוז לאוסקה בסיום: "ביקשתי שיפסיקו את זה, כי זה הרגע שלה. היא ניצחה והגיע לה כל הקרדיט. זה לא הגיע לה לשמוע את זה, לא הגיע לקהל ובסופו של דבר הפסיקו את זה".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: רויטרס
סרינה וויליאמס
צילום: רויטרס
מומלצים