שתף קטע נבחר

יוסטון חפרה לעצמה בור

בעקבות ההפסד הדרמטי לאוקלהומה והניצחונות של דנבר ופורטלנד, הארדן וחבריו סיימו רק במקום הרביעי במערב ועשויים לפגוש כבר בחצי הגמר את גולדן סטייט. נוביצקי נפרד, ווסטברוק במקום השני בהיסטוריה בטריפל דאבלים

שלשה של ג'מאל מארי, 31 שניות לסיום, נעלה ריצת 0:15 של דנבר מול מינסוטה הלילה (בין רביעי לחמישי). הנאגטס ניצחו 95:99, עלו למקום השני במערב ויפגשו את סן אנטוניו בסיבוב הראשון של הפלייאוף. אבל הניצחון הזה היה משמעותי עבור עוד קבוצה.

 

יוסטון של ג'יימס הארדן, הפסידה בליל המשחקים הקודם לאוקלהומה 112:111, ועכשיו התברר שההפסד הזה גרם להם בסופו של דבר לסיים את העונה הסדירה במקום הרביעי, ואם יעברו את יוטה ייפגשו בחצי הגמר את גולדן סטייט. לא פשוט.

 

אינפו פלייאוף ( )

במשחק האחרון בהחלט של דירק נוביצקי במדי דאלאס, מול סן אנטוניו, קלע הגרמני 20 נקודות והוריד עשרה ריבאונדים אבל הסיפור הוא הניצחון של הספרס 94:105 שהעניק להם את המקום השביעי במערב ואת הזכות לשחק כאמור מול דנבר.

 

אוקלהומה סיטי ניצחה 116:127 את מילווקי, השיגה את המקום השישי במערב ומפגש מול פורטלנד. ראסל ווסטברוק השיג את הטריפל דאבל החמישי שלו בששת המשחקים האחרונים (15 נקודות, 11 ריבאונדים ו-17 אסיסטים) והשווה את מספר הטריפל דאבלים שלו לזה של מג'יק ג'ונסון – 138.

 

דירק נוביצקי נפרד (צילום: גטי אימג'ס)
דירק נוביצקי נפרד(צילום: גטי אימג'ס)

ראסל ווסטברוק (צילום: AP)
ראסל ווסטברוק. 138 טריפל דאבל(צילום: AP)
 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים