שתף קטע נבחר

תיעוד חדש: זירת התרסקות המסוק בו נהרגו בראיינט ובתו

המועצה הלאומית לבטיחות בתעבורה, שהחלה לחקור את המקרה שהביא למותם של תשעה אנשים, פירסמה סרטון ראשון של האתר, בו נחשף ההרס הרב לכלי. ב"TMZ" נחשפו תמונות שצולמו של המסוק הבוער דקות לאחר ההתרסקות

 

פחות מ-48 שעות לאחר התרסקות המסוק, בה נהרגו קובי בראיינט, בתו ושבעה אנשים נוספים, באתר "TMZ", שהיה גם זה שפירסם ראשון על מותו של כוכב העבר, חשפו תמונות חדשות שצולמו דקות ספורות לאחר ההתרסקות.

 

קובי בראיינט - אגדה שהייתה באמת

לברון נפרד: "מבטיח שאמשיך את המורשת שלך"

ב-NBA המשיכו עם המחוות לבראיינט, פול לא שיחק

נדחה המשחק בין הלייקרס והקליפרס

דיווח מיוחד מזירת מותו של בראיינט

המחוות המרגשות של שחקני ה-NBA לקובי

ג'יאנה בראיינט בת ה-13 נהרגה יחד עם אביה קובי

"הטייס איבד שליטה, המסוק התרסק על צלע ההר"

פסיכופת של כדורסל / טור   

 

התמונות הללו צולמו על ידי רוכב אופניים שטייל בשביל קרוב והגיע לזירת האירוע רגעים לאחר שהמסוק פגע בקרקע. על פי נתוני הטיסה, ב-9:45 בבוקר יום ראשון הוא התרסק והתמונות צולמו ב-9:49.

 

 

ניתן לראות כדור אש אדיר שמקיף את המסוק – מצב שכנראה לא השאיר סיכוי לאף אחד מהנוסעים.

בינתיים, משרד השריף, כמו גם חוקרי NTSB (המועצה הלאומית לבטיחות בתעבורה) ממשיכים לאסוף את השברים ומפטרלים באזור במטרה למנוע מאנשים לגנוב חלקים מהמסוק.

 

בינתיים, ב-NTSB הוציאו וידאו מיוחד של העבודות בזירת ההתרסקות שמגלות את ההרס הרב למסוק. נכון לעכשיו החקירה רק בשלביה הראשונים, ועל פי מקרי עבר היא עשויה לקחת מספר חודשים ואף שנה.

 

על פי הודעה של חוקר מקרי המוות של מחוז לוס אנג'לס, כל תשע הגופות שנספו במסוק הועברו לזיהוי: "החוקרים עובדים באופן פעיל כדי לזהות את ההרוגים והבדיקות הגופניות כבר החלו". 


פורסם לראשונה 28/01/2020 18:56

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים