שתף קטע נבחר

סופית: יוליאן דרקסלר יחתום בפ.ס.ז'

הקשר הגרמני של וולפסבורג יעבור לאלופה הצרפתית עבור 35 מיליון אירו. החתימה הרשמית תתבצע לאחר שיעבור את הבדיקות הרפואיות. כבש 5 שערים ב-34 הופעות עבור הגרמנים בליגה

אם לא יהיו הפתעות של הרגע האחרון, קשר נבחרת גרמניה, יוליאן דרקסלר, יחתום בשעות הקרובות בפ.ס.ז'. שחקנה של וולפסבורג כבר נמצא בבירה הצרפתית. וולפסבורג שתקבל 35 מיליון אירו בשלב ראשון (סכום שיכול לגדול ל-45 מיליון, תלוי בהופעות), הוציאה הודעה רשמית על כך באתר האינטרנט של המועדון.

 

במשך שבועות הצרפתים ניהלו משא ומתן עם הגרמנים במטרה להנחית במועדון את הקשר המצוין. דרקסלר כבר שוחח בפריס עם המנהל הטכני של הקבוצה, פטריק קלייברט ההולנדי. הקשר צפוי לחתום על חוזה לארבע שנים באלופה המקומית.

 

דרקסלר. יעזור לפ.ס.ז' לזכות שוב באליפות? (צילום: AFP) (צילום: AFP)
דרקסלר. יעזור לפ.ס.ז' לזכות שוב באליפות?(צילום: AFP)

 

כבר בקיץ דרקסלר רצה לעבור למועדון גדול יותר ביבשת, ובגרמניה טענו לאחר שהמהלך לא יצא לפועל כי הקשר לא נותן את כל כולו להצלחת המועדון. מצד שני, במשחקו האחרון בוולפסבורג הוא בישל למריו גומס את שער הניצחון ב-1:2 על בורוסיה מנשנגלדבאך.

  

דרקסלר החל את הקריירה שלו בשאלקה 04 ובקיץ 2015 עבר לפולקסווגן ארנה. בעקבות בעיות כלכליות במועדון הגרמני שנלחם על חייו בבונדסליגה, העדיפו בסופו של דבר בקבוצה למכור אותו ולהרוויח את הסכום הנאה שיעזור להם בתפעול השוטף. בנוסף לדרקסלר, עפ"י דיווחים באירופה, קלייברט מעוניין לצרף גם את השווייצרי הבינלאומי של וולפסבורג, ריקרדו רודריגס.

 

מול נאתכו בליגת האלופות (צילום: Gettyimages) (צילום: Gettyimages)
מול נאתכו בליגת האלופות(צילום: Gettyimages)

 

בעקבות הגעתו של דרקסלר, מי שצפוי לעזוב בינואר הוא החלוץ הספרדי, חסה רודריגס, שהגיע רק בקיץ האחרון לקבוצה מריאל מדריד. לאס פלאמס התעניינה בשירותיו, ויכול מאוד להיות שפ.ס.ז' תשאילו עד לסיום העונה.

 

דרקסלר שותף ב-34 משחקי בונדסליגה במדי וולפסבורג וכבש 5 שערים. בנוסף, שיחק גם 9 פעמים עם הקבוצה בליגת האלופות (3 שערים). בסה"כ במהלך הקריירה שלו בגרמניה, הבקיע הקשר 23 שערים ב-153 הופעות. במדי נבחרת גרמניה יש לו 27 הופעות רשמיות והיה חלק מהנבחרת שזכתה במונדיאל האחרון.

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: gettyimages
יוליאן דרקסלר
צילום: gettyimages
מומלצים