שתף קטע נבחר

"מחיטריאן - מלך העקבים, אני אלוהי העקבים"

על הציטוט הזה אחראי, איך לא, זלאטן איברהימוביץ' שהחמיא בצורה הייחודית לחברו למנצ'סטר יונייטד אחרי השער הענק שכבש מול סנדרלנד. הארמני: "השער היפה ביותר שכבשתי בקריירה"

תאמינו או לא, אבל מנצ'סטר יונייטד מתחברת. לשדים האדומים יש את מספר הניצחונות הגבוה ביותר במחזורי חג המולד בהיסטוריה של הפרמייר-ליג וגם אתמול (ב') מול סנדרלנד (1:3), זה לא היה שונה.

 

לטבלת הפרמייר-ליג

 

ובכל זאת, כולם מדברים דווקא על השער האדיר שכבש הנריק מחיטריאן, כשניצל הגבהה נהדרת של זלאטן איברהימוביץ' ועם העקב הבקיע את אחד משערי השנה. החלוץ השוודי, שכבש בעצמו באותו משחק, החמיא לארמני בצורתו הייחודית: "מחיטריאן הוא מלך העקבים, אני אלוהי העקבים".

 

מחיטריאן חוגג (צילום: getty images) (צילום: getty images)
מחיטריאן חוגג(צילום: getty images)

ויש לו את כל הסיבות. איזה גול! (צילום: רויטרס) (צילום: רויטרס)
ויש לו את כל הסיבות. איזה גול!(צילום: רויטרס)

 

בסיום, גם מחיטריאן התקשה להסתיר את ההתרגשות שלו מהשער הענק ואמר: "זה היה השער היפה ביותר שכבשתי בקריירה, אין ספק. הייתי מאוד נרגש והדבר הראשון שעשיתי הוא להסתכל על הקוון וראיתי שהוא לא הרים את הדגל, אז התחלתי לחגוג".

 

הסיבה שקשר יונייטד הסתכל לכיוון הקוון וציפה להנפת דגל היא כי הוא היה בנבדל ברור, אבל עכשיו אף אחד לא יזכור את זה. "ציפית שהכדור יהיה מלפני ואז הבנתי שאני עברתי אותו. כשהכדור הגיע מאחורי, הדבר היחיד שיכולתי לעשות הוא לנסות לכבוש עם העקב ואני שמח שזה הצליח כל כך טוב".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: רויטרס
זלאטן איברהימוביץ'
צילום: רויטרס
מומלצים