שתף קטע נבחר

1:4 לטוטנהאם, צמדים לקיין ודלה עלי

ליגה אנגלית, מחזור 19: התרנגולים הביסו את ווטפורד ומרוחקים 10 נקודות מהפסגה. הארי קיין הבקיע את שני השערים הראשונים (27 ו-33), היה מעורב בשלישי (41) של דלה עלי ובישל לו (46) את הרביעי

צ'לסי וליברפול ניצחו אתמול (ש') במחזור ה-19 בליגה האנגלית, טוטנהאם החליטה לא לתת להן לברוח יותר מדי. התרנגולים הביסו היום (א') 1:4 בחוץ את ווטפורד ונותרו במרחק 10 נקודות מהמקום הראשון בו נמצאים הבלוז. זאת, עוד לפני המשחק של ארסנל מול קריסטל פאלאס.

 

 

השחקנים של מאוריסיו פוצ'טינו סגרו את הסיפור כבר במחצית הראשונה וניצחו בקלות הודות לצמדים של הארי קיין ודלה עלי. קיין גם בישל את השער הרביעי ולמעשה היה מעורב בכל ארבעת הכיבושים.

 

דלה עלי חוגג (צילום: רויטרס) (צילום: רויטרס)
דלה עלי חוגג(צילום: רויטרס)

הארי קיין חוגג עם קיירן טריפייר (צילום: רויטרס) (צילום: רויטרס)
הארי קיין חוגג עם קיירן טריפייר(צילום: רויטרס)
 

 

החגיגה החלה בדקה ה-27. דלה עלי בעט למשקוף ופחות מדקה לאחר מכן מסר המגן הימני קיירן טריפייר כדור עומק מדויק להארי קיין, אשר בעט מדויק פנימה. בדקה ה-33 הגביה טריפייר מצד ימין וקיין דחק מקרוב לרשת.

 

בדקה ה-41 בעט קיין לעבר השער, בלם ווטפורד יונס קאבול הרחיק לא טוב ועלי ניצל את המתנה שקיבל על מנת לבעוט לרשת. עם פתיחת המחצית השניה שלח קיין את עלי אשר השלים צמד וקבע 0:4 לטוטנהאם. יונס קאבול צימק בתוספת הזמן.

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: getty images
הארי קיין וקיירן טריפייר
צילום: getty images
מומלצים