שתף קטע נבחר

ארסנל חזרה מ-3:0 ל-3:3 עם בורנמות'

מחזור 20: השחקנים של אדי האו הוליכו משערים של צ'רלי דניאלס (16), קאלום ווילסון (21 בפנדל) וראיין פרייזר (58), אבל אלכסיס סאנצ'ס (70), לוקאס פרס (75) ואוליבייה ז'ירו (90) השוו. 1:2 לסוונזי על קריסטל פאלאס, האחרונה האל פיטרה את המנג'ר מייק פילאן

ארסנל הייתה על סף מבוכה, אבל ביצעה קאמבק מרשים בחג. השחקנים של ארסן ונגר נקלעו הערב (ג') לפיגור 3:0 במשחק החוץ נגד בורנמות' במחזור ה-20 בליגה האנגלית, אבל ביצעו קאמבק והשוו ל-3:3 הודות לשני בישולים ושער שיוויון של אוליבייה ז'ירו.

 

 

בעקבות התוצאה נותרה ארסנל במקום הרביעי. השער הראשון במשחק המרתק נכבש בדקה ה-16. ג'וניוס סטניסלס מסר כדור עומק מהאגף הימני, צ'רלי דניאלס התקדם ובעט ברגל שמאל לרשת. כעבור חמש דקות הכשיל גראניט שאקה את ראיין פרייזר ברחבה וקאלום ווילסון הכפיל את היתרון של הצ'ריס בבעיטה מדויקת מהנקודה הלבנה.

 

בישל שניים וכבש אחד. ז'ירו (צילום: רויטרס) (צילום: רויטרס)
בישל שניים וכבש אחד. ז'ירו(צילום: רויטרס)

 

למרות הקאמבק, לסאנצ'ס אין סיבה לשמוח (צילום: getty images) (צילום: getty images)
למרות הקאמבק, לסאנצ'ס אין סיבה לשמוח(צילום: getty images)

 

כשפרייזר ניער את הקטור ביירין, פרץ באגף השמאלי וקבע 0:3 מזווית קשה בדקה ה-58 הכל נראה גמור, אבל ארסנל הצליחה לחזור לתמונה בזכות נגיחה מקרוב של אלכסיס סאנצ'ס (70)

ובעיטה של המחליף לוקאס פרס (75) – שניהם מבישולים של אוליבייה ז'ירו.

 

בורנמות' נותרה בעשרה שחקנים בדקה ה-83 כאשר סימון פרנסיס ביצע עבירה והורחק. ארסנל ניצלה את היתרון המספרי על מנת להשוות כאשר ז'ירו הוסיף שער דרמטי בתוספת הזמן והשווה ל-3:3.

 

קריסטל פאלאס והמנג'ר החדש שלה סאם אלרדייס הסתבכו לאחר שנוצחו 2:1 בבית על ידי סוונזי. המנג'ר החדש של הקבוצה הוולשית, פול קלמנט, ישב ביציע וראה את אלפי מאוסון כובש (42). ווילפריד זאהה השווה (83), אבל אנחל רנחל העניק לאורחים את הניצחון כשהבקיע שתי דקות לפני הסיום. בעקבות התוצאה ירדה האל למקום האחרון ופיטרה את המנג'ר שלה מייק פילאן. סטוק גברה 0:2 על ווטפורד משערים של ראיין שואוקרוס (45) ופיטר קראוץ' (49).

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: רויטרס
ארון ראמזי והארי ארטר
צילום: רויטרס
מומלצים