שתף קטע נבחר

ונגר: "היינו מתוסכלים שלא ניצחנו"

מנג'ר ארסנל הפתיע, כשדיבר על הקאמבק של קבוצתו מ-3:0 ל-3:3 בבורנמות': "הרבה קבוצות איבדו פה נקודות, זה היה מבחן מנטאלי עבורנו". אדי האו: "גאה בשחקנים"

"בפיגור 3:0 אחרי 70 דקות, כל מה שאתה רוצה זה לקחת נקודה. רק שבסיום היינו מתוסכלים שלא ניצחנו". הדובר: ארסן ונגר, אחרי שרשם עם ארסנל קאמבק מרשים, כשחזר מ-3:0 ל-3:3 דרמטי בבורנמות'.

 

לטבלת הפרמייר-ליג

 

"פשוט סירבנו להפסיד את המשחק", המשיך מנג'ר התותחנים. "זה היה מבחן מנטאלי עבורנו. הם התחילו טוב ומהיר יותר, אבל הוכחנו שאסור להספיד אותנו".

 

קאמבק חמוץ-מתוק. ונגר (צילום: רויטרס) (צילום: רויטרס)
קאמבק חמוץ-מתוק. ונגר(צילום: רויטרס)

 

עוד לפני המשחק ונגר זעם על ההתאחדות האנגלית ושיבוץ המשחקים האחרונים. ה-BBC מצא שארסנל ובורנמות' קיימו שלושה משחקים כשבין כולם היה רווח של 198 שעות במצטבר. "קשה כשיש לך רק שני ימי חופשה מהמשחק הקודם", הוסיף הצרפתי גם לאחר שריקת הסיום.

 

"ברור שרצינו לנצח לפני המשחק", סיכם ונגר. "אבל כשאתה בפיגור 3:0, אתה חייב להוציא מהקבוצה שלך יותר כדי לנסות ולאזן את התוצאה. מצד שני, הרבה קבוצות איבדו פה נקודות, ליברפול ספגה כאן רביעייה".

 

גם מנג'ר בורנמות', אדי האו, דיבר על הלו"ז הצפוף: "ברור שיש לזה השפעה, אבל בגלל זה יש לך סגל רחב ואתה חייב לבצע שינויים. בכל מקרה, אני גאה בשחקנים. גם על הנקודה. שיחקנו הרי מול קבוצה מצוינת".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים