שתף קטע נבחר

צ'לסי עלתה לסיבוב הרביעי בגביע

הבלוז הביסו את פיטרבורו 1:4 בסטמפורד ברידג'. פדרו כבש צמד (18, 75), מיצ'י בטשואיי הבקיע (43) וגם וויליאן הרשית (52). ג'ון טרי הורחק וטום ניקולס צימק בדקה ה-70. אחרי ההפסד לטוטנהאם, מוליכת הפרמייר-ליג לא התקשתה במיוחד מול היריבה מהליגה השלישית

צ'לסי הולכת על דאבל. מובילת הליגה האנגלית עלתה לסיבוב הרביעי של הגביע האנגלי לאחר שהביסה את פיטרבורו 1:4 בסטמפורד ברידג'. פדרו כבש צמד והוסיף החמצה אדירה כשבעט למשקוף מול שער ריק, מיצ'י בטשואיי שפתח בהרכב ו-וויליאן השלימו. פיטרבורו המדורגת שמינית ב-league one (הליגה השלישית) השיגה רק שער מצמק בדקה ה-70 מרגלי טום ניקולס, אחרי שג'ון טרי הורחק וצ'לסי נותרה בעשרה שחקנים.

 

בלם צ'לסי קורט זומה, שנעדר ב-11 החודשים האחרונים בגלל פציעה, חזר ופתח בהרכב שהעלה אנטוניו קונטה. מיצ'י בטשואיי פתח בחוד לראשונה מאז חודש אוקטובר. הבלוז התאוששו מההפסד 2:0 לטוטנהאם, שקטע רצף של 13 ניצחונות רצופים בפרמייר-ליג.

 

וויליאן, בטשואיי וזומה משתעשעים (צילום: רויטרס) (צילום: רויטרס)
וויליאן, בטשואיי וזומה משתעשעים(צילום: רויטרס)

 

קורט זומה מול לי אנגול. חזר אחרי היעדרות ארוכה (צילום: רויטרס) (צילום: רויטרס)
קורט זומה מול לי אנגול. חזר אחרי היעדרות ארוכה(צילום: רויטרס)

 

מהלך המשחק 

דקה 8: כדור מסובב פנימה הגיע לרגלו של לי אנגול שהיה קרוב להדהים את צ'לסי, אבל בגוביץ' עמד במקום הנכון וקלט את הכדור.

 

12': בעיטה חזקה של ג'ון טרי נעצרה בידיו של השוער היריב לוק מגי.

 

18': שער! 0:1 לצ'לסי. בעיטה של נת'ניאל צ'אלובה נהדפה על ידי השוער. פדרו קלט את הכדור, הטעה את השומר שלו והרשית לפינה הרחוקה.

 

פדרו חוגג את השער (צילום: רויטרס) (צילום: רויטרס)
פדרו חוגג את השער(צילום: רויטרס)
 

 

32': החמצה אדירה לפדרו. לופטוס-צ'יק מסר פרץ נהדר ומסר לחלוץ הספרדי, שטאטא את המגן ששמר עליו ואת שוער פיטרבורו אבל בעט למשקוף.

 

43': שער! 0:2 לצ'לסי. איבנוביץ' הגביה ללופטוס-צ'יק, שהשאיר קטנה למיצ'י בטשואיי. החלוץ הבלגי שלא מצא את עצמו בצ'לסי עד כה בעט את הכדור לרשת.

 

52': שער! זה כבר 0:3. פדרו בישל לוויליאן, שעבר את המגן שמולו ונעץ את הכדור בעוצמה פנימה.

 

וויליאן (צילום: רויטרס) (צילום: רויטרס)
וויליאן(צילום: רויטרס)

 

67': כרטיס אדום לג'ון טרי. הבלם הוותיק של צ'לסי הכשיל את אנגול ומנע שער, השופט לא היסס והרחיק אותו.

 

70': שער! פיטרבורו מצמצמת ל-3:1. האורחת הצנועה ניצלה את היתרון המספרי כדי לכבוש. טום ניקולס הבקיע את השער היוקרתי בסטמפורד ברידג'.

 

75': שער! 1:4 לצ'לסי. פדרו השלים צמד והרגיע את קונטה. התמסרות בינו לבין בטשואיי הסתיימה בבעיטה מדויקת של החלוץ הספרדי מחוץ לרחבה.

 

פתח בהרכב והבקיע. מיצ'י בטשואיי (צילום: AP) (צילום: AP)
פתח בהרכב והבקיע. מיצ'י בטשואיי(צילום: AP)
 

 

90+2: פדרו היתל בהגנה ופרגן לבטשואיי שיכול היה לכבוש את החמישי, אבל לוק מגי סיפק הצלה גדולה.

 

הרכבים

צ'לסי: אסמיר בגוביץ'; ברניסלב איבנוביץ', גארי קייהיל (אולה איינה, 58), ג'ון טרי, קורט זומה; נת'ניאל צ'אלובה, רובן לופטוס-צ'יק, ססק פברגאס, וויליאן (אנגולו קאנטה, 73); פדרו, מיצ'י בטשואיי.

 

פיטרבורו: לוק מגי; מייקל סמית', אנדרו יוז (ג'רום בינום-וויליאמס, 83), מייקל בוסטוויק, ראיין טפאזולי, גוויון אדוארדס (מרטין סמואלסן, 58), כריס פורסטר, לי אנגול, מרקוס מדיסון (פול טיילור, 58), לאו דה סילבה לופס, טום ניקולס.


פורסם לראשונה 08/01/2017 16:50

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים