שתף קטע נבחר

סוף עונה: רק 1:1 לברצלונה עם ויאריאל

אלופת ספרד הוציאה רק נקודה באל מדריגאל הודות לשער שוויון דרמטי של מסי (90). עוד קודם, סאנסונה הכניע את טר שטגן (50). ריאל מדריד עם פער של 5 נקודות ומשחק חסר

 

האם סיפור האלופות גמור? ביום חמישי האחרון הפסידה ברצלונה 2:1 במגרשה של אתלטיק בילבאו במשחק הראשון בשמינית גמר גביע המלך וגם הערב (א') היא לא ליקקה דבש, כשסיימה רק ב-1:1 מול ויאריאל.

 

 

לפני המשחק, בארסה אולי סמכה על הסטטיסטיקה שטענה שהיא לא הפסידה באל מדריגאל מ-2007, אבל נראתה רע מאוד לכל אורך 90 הדקות והתקשתה להגיע למצבים. גם כששלישיית ה-MSN מצאו את עצמם פנויים, הכדורים שלהם הלכו לכל מקום חוץ מאל תוך הרשת. ליונל מסי היה חלש מאוד עד לעוד רגע קסם מבית הפרעוש שהגיע, איך לא, בדקה ה-90.

 

סוארס אחרי עוד החטאה (צילום: AFP) (צילום: AFP)
סוארס אחרי עוד החטאה(צילום: AFP)

 

מסי סובב כדור אומן בבעיטה חופשית מושלמת ומצא את החיבורים של סרחיו אסנחו, שעד אותו רגע, היה פשוט נהדר. עוד קודם לכן, התקפה מתפרצת קטלנית של הצוללת הצהובה הסתיימה בפיניש מדויק של ניקולה סאנסונה לפינה (50). כרגע הפער מריאל מדריד הוא אמנם רק חמש נקודות, אך לבלאנקוס משחק חסר, זכר להשתתפותם באליפות העולם למועדונים.

 

סוארס מתקשה לעבור את ההגנה הצהובה (צילום: getty images) (צילום: getty images)
סוארס מתקשה לעבור את ההגנה הצהובה(צילום: getty images)
 

מהלך המשחק

דקה 9': כמעט השער הראשון במשחק וזו הייתה דווקא המארחת. ג'ונתן דוס סנטוס קיבל כדור על מגש של כסף ובעט בנגיעה מהאוויר, אבל הבעיטה שלו הלכה גבוה מעל המסגרת.

 

25': איזו בעיטה של ניימאר. הברזילאי, שלא כבש מאז אוקטובר ניסה את כוחו מעשרים מטרים ובעט טוב, אבל החטיא את המסגרת בחצי מטר.

 

אינייסטה מול ברונו (צילום: AFP) (צילום: AFP)
אינייסטה מול ברונו(צילום: AFP)

 

מסי מתוסכל (צילום: AFP) (צילום: AFP)
מסי מתוסכל(צילום: AFP)

 

43': המצב הכי טוב של ברצלונה עד עכשיו. ליונל מסי, שהיה על תקן נעלם עד כה, נגח טוב וסחט הצלה אדירה מאסנחו.

 

50': שער! 0:1 לוויאריאל. המארחת עולה ליתרון אחרי התקפה מתפרצת נפלאה. אלשנדרה פאטו הוליך את הכדור כמעט חצי מגרש והעביר שמאלה לסאנסונה, שעם הרבה סטייל גלגל לפינה של טר שטגן. הגרמני היה חייב לקחת את הבעיטה הזו.

 

סאנסונה מדהים את ברצלונה (צילום: getty images) (צילום: getty images)
סאנסונה מדהים את ברצלונה(צילום: getty images)

 

ניימאר לא מצליח להכניע את אסנחו (צילום: AFP) (צילום: AFP)
ניימאר לא מצליח להכניע את אסנחו(צילום: AFP)

 

73': איזה לחץ של ברצלונה. נגיעת יד ברורה ברחבה של אחד משחקני ויאריאל עברה ללא התייחסות של שופט המשחק. בקרן שהגיע מיד אחר כך, מסי קיבל את הכדור במצב נהדר ובעט טוב, אבל מצא את העמוד.

 

75': עוד כמעט של בארסה. סוארס בעט חזק וסחט הצלה מאסנחו, ניימאר ניסה להמשיך את הריבאונד במספרת, אבל היא הלכה גבוה מעל השער.

 

90': שער! ברצלונה משווה ל-1:1. מה תגידו על זה? ליונל מסי סובב כדור אדיר אל בין חיבורי הקורות ולא השאיר סיכוי לאסנחו. שער ענק של שחקן ענק.

 

הרכבים

ברצלונה: מארק-אנדרה טר שטגן; סרג'י רוברטו, ג'רארד פיקה, חאבייר מסצ'ראנו, לוקה דין; אנדרה גומש (דניס סוארס, 68), סרחיו בוסקטס, אנדרס אינייסטה; ניימאר, לואיס סוארס, ליונל מסי.

 

ויאריאל: סרחיו אסנחו; מריו גספאר, מתאו מוסאקיו, ויקטור רואיס, חאומה קוסטה; ג'ונתן דוס סנטוס, מנואל טריגוארוס, ברונו, רוברטו סוריאנו (רודריגו הרננדס, 83); ניקולה סאנסונה, אלשנדרה פאטו.


פורסם לראשונה 08/01/2017 21:37

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים