שתף קטע נבחר

ריאל מדריד וברצלונה נלחמות על דלה עלי

אחרי שקשר טוטנהאם סרב להצעת ענק מסין, ב"סאן" הבריטי מדווחים ששתי האימפריות הספרדיות מנהלות מלחמה להחתים את האנגלי הנהדר בקיץ הקרוב תמורת לא פחות מ-70 מיליון פאונד

בעונה וחצי האחרונות הפך דלה עלי לאחד השמות החמים ביותר בכדורגל העולמי. התקופה האחרונה שלו במדי טוטנהאם משכה עניין גם מחוץ לגבולות הממלכה הבריטית והגיעה כמעט לכל רחבי הגלובוס.

 

 

לאחר שהקשר הנפלא סרב להצעת ענק מהליגה הסינית (800 אלף פאונד לשבוע), נראה שבקיץ התרנגולים יתקשו לשמור עליו. ה"סאן" הבריטי מדווח היום (א') כי ריאל מדריד (שכבר שלחה רמזים לטוטנהאם) וברצלונה מנהלות מלחמת הצעות על שירותיו של הקשר.

 

שתי הענקיות כבר הודיעו לבעלי התרנגולים, דניאל לוי, כי הן מוכנות לפתוח את הכיס ולהוציא 70 מיליון פאונד על עלי בן ה-20. למרות שנדמה כי מאמן הקבוצה, מאוריסיו פוצ'טינו, וגם הבעלים יעדיפו לשמור כרגע על הנכס היקר, הספרס נמצאים במהלך בנייתו של אצטדיון חדש בעלות של 750 מיליון פאונד ומכירתו של עלי עשויה לעזור לממן חלק ממנו.

 

כידוע, לבלאנקוס אסור להחתים שחקנים עד לקיץ הקרוב מאחר שנענשו בחרם העברות. לאחר ערעור שהגישו, קוצר העונש והוא יסתיים כאמור בסוף העונה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים