שתף קטע נבחר

בדקה ה-92: ולנסיה איבדה ניצחון באוסאסונה

העטלפים, עם וורו כמאמן זמני בעקבות ההתפטרות של צ'זארה פראנדלי, סיימו ב-3:3 אחרי שהובילו שלוש פעמים והחמיצו פנדל בדקה ה-86. קרלוס קלר קבע שוויון בתוך תוספת הזמן. צפו בתקציר

יש לבעוט בדלי ויש לעשות את מה שוולנסיה עשתה הערב (ב'). העטלפים שברו שיאים של לוזריות וסיימו בתיקו 3:3 מול האחרונה בטבלה, אוסאסונה, במשחק שנעל את המחזור ה-17 בליגה הספרדית.

 

 

עם וורו כמאמן זמני על הקווים, ולנסיה הוליכה לא פחות משלוש פעמים ובדקה ה-86, היא הייתה חייבת לסגור עניין אבל דני פארחו החטיא פנדל. כעת, נמצאים העטלפים רק נקודה מעל הקו האדום, ללא ניצחון בליגה כבר כמעט שלושה חודשים, בעוד אוסאסונה קטעה רצף של שישה הפסדי ליגה. 

 

ולנסיה פתחה את המשחק בטירוף וכבר אחרי שתי דקות, היא עלתה ליתרון משער של מוניר אל-חדאדי. חמש דקות חלפו והיא חזרה למציאות בעקבות השוויון של אוריול ריירה. החלוץ של אוסאסונה היה אחראי גם להחזיר את ולנסיה ליתרון עם שער עצמי (45).

 

במחצית השנייה, הצליחה אוסאסונה לחזור שוב למשחק בבעיטה יפה של רוברטו טורס (62). הפעם השוויון החזיק מעמד 11 דקות עד שמרטין מונטויה קבע 2:3. לפני הסיום, החמיץ דני פארחו פנדל לזכות ולנסיה (86) בבעיטה רשלנית והמחיר היה כבד עם שער שוויון בתוספת הזמן של קרלוס קלר (90+2).

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים