שתף קטע נבחר

"מסי וברצלונה צריכים אחד את השנייה"

למרות ה-0:5 על לאס פלמאס, בקבוצה התעסקו רק בדבר אחד: היחסים בין הסופרסטאר להנהלת המועדון. סוארס: "התקשורת יצרה את כל הדרמה". וגם: הציוץ של ראול שהרגיז את אוהדי ריאל

ברצלונה הביסה אתמול 0:5 את לאס פלמאס, צימקה את הפער מריאל מדריד לשתי נקודות, אבל התקשורת הקטאלונית התעסקה רק בדבר אחד: היחסים בין הנהלת המועדון לליונל מסי.

 

לטבלת הליגה הספרדית  

 

כזכור, בשבוע האחרון שני חברי הנהלה עקצו את הכוכב הארגנטינאי, אחד מהם - פרה גראטקוס - פוטר מתפקידו בהתאחדות הספרדית על ידי המועדון. שחקני הקבוצה גם כן נשאלו על העניין. "מסי וברצלונה צריכים אחד את השנייה", אמר חאבייר מסצ'ראנו. "אין מקום טוב יותר עבורו".

 

"אני חושב שהיחסים בין הצדדים טובים מאוד", הוסיף מסצ'ראנו. "מסי משחק כאן מאז ומעולם ואני מאמין שהוא גם יישאר". גם לואיס סוארס, שכבש צמד בניצחון הקליל על לאס פלמאס, המשיך

 באותו הקו: "התקשורת היא זו שיצרה את כל הדרמה. מסי רוצה להישאר כאן וכל אחד יודע מה צריך בשביל זה".

 

"אני לא יודע אם זה היה המשחק הטוב ביותר שלנו העונה, אבל ניצחנו יריבה שתמיד קשה מולה", הוסיף החלוץ שהרשית בפעם ה-14 העונה. "הכי חשוב שהשגנו שלוש נקודות. שיחקנו כדורגל טוב גם בהתקפה וגם בהגנה".

 

והיו גם כמה ציוצים מעניינים בנוגע לבארסה. אחד מהם של ראול, כוכב העבר האגדי של ריאל מדריד, שפרגן למסי על כך שהשווה את שיאו: שער מול כל אחת מ-35 קבוצות הליגה הספרדית אותן פגש. רק שלאחר מכן ספג נאצות מאוהדי הבלאנקוס. ציוץ נוסף היה זה שהראה את אחד האוהדים בקאמפ נואו, שתלה שלט: "אחליף את חמותי, תמורת חולצה של מסי". תודו שזה מקורי.

 

 

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: רויטרס
מסי עם סוארס
צילום: רויטרס
מומלצים