שתף קטע נבחר

גרמניה: רק 1:1 לבאיירן מינכן מול שאלקה

רוברט לבנדובסקי כבש ראשון (9), נאלדו איזן (13) והבווארים לא הצליחו לברוח ללייפציג. למרות זאת, הפער בפסגה גדל לארבע נקודות מלייפציג שהפסידה בדורטמונד 1:0. אלמוג כהן לא היה בסגל של אינגולשטאדט, שנוצחה 1:0 בחוץ בידי הרטה ברלין

באיירן מינכן ממשיכה לגמגם, לפחות במונחים שלה. הערב (ש') סיימה הקבוצה של פפ גווארדיולה בתיקו 1:1 ביתי מול שאלקה, שכבר מזמן העונה לא נחשבת לקבוצת צמרת.

 

לטבלת הליגה הגרמנית

 

שני השערים נכבשו במחצית הראשונה. רוברט לבנדובסקי כבש ראשון (9), נאלדו איזן (13). באיירן מוליכה, כאמור, את הבונדסליגה עם 46 נקודות, ארבע יותר מלייפציג, שהפסידה 1:0 אצל בורוסיה דורטמונד. פייר-אמריק אובמיאנג כבש את השער היחיד (35) שהעלה את דורטמונד למקום השלישי בטבלה.

 

לבנדובסקי חוגג מוקדם מדי, היום באליאנץ ארינה (צילום: AP)
לבנדובסקי חוגג מוקדם מדי, היום באליאנץ ארינה(צילום: AP)

 

אלמוג כהן לא היה בסגל של אינגולשטאט, שנוצחה 1:0 בחוץ בידי הרטה ברלין. גנקי האראגוצ'י היפני כבש כבר אחרי 120 שניות. הרטה במקום החמישי עם 33 נקודות, אחת יותר מפ.צ. קלן, שגברה 0:1 על וולפסבורג המאכזבת. אנתוני מודסטה כבש את השער המנצח (81) בפנדל.

 

גם הופנהיים הרביעית עשתה את העבודה עם 0:3 ביתי על מיינץ. מארק יות' (5) ומרקו טראצינו (81) כבשו כל אחד במחצית אחרת, אדם שלאי ההונגרי, אקס מיינץ, הוסיף צמד (86 ו-90). בורוסיה מנשנגלדבאך שמרה גם היא על הבית עם 0:3 על פרייבורג. לארס שטינדל (73) ורפאל (78) כבשו בתוך חמש דקות, פטריק הרמן קינח (90).

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים