שתף קטע נבחר

אנגליה: האל הדהימה את ליברפול

פרמייר ליג, מחזור 24: הקבוצה של יורגן קלופ הפסידה 2:0 בחוץ ורשמה משחק ליגה חמישי ברצף ללא ניצחון. סנדרלנד האחרונה בטבלה הפציצה 0:4 מול קריסטל פאלאס. רביעייה לרומלו לוקאקו ב-3:6 של אברטון על בורנמות'

ינואר המאכזב של ליברפול הסתיים אבל הרצף לא נשבר. הקבוצה של יורגן קלופ שלא ניצחה בכל החודש שעבר, הפסידה היום (ש') 2:0 אצל האל סיטי שנמצאת מתחת לקו האדום.

 

  • לטבלת הליגה האנגלית

 

חוסר סדר בהגנה של ליברפול איפשר לאלפרד אנדיאיי לגלגל פנימה בדקה ה-44. שש דקות לסיום, עומאר ניאס הבטיח את הניצחון של האל. ליברפול לא ניצלה את ההפסד של ארסנל 3:1 לצ'לסי ונותרה במקום הרביעי. ניצחון מחר (15:30) של מנצ'סטר סיטי על סוונזי יוריד את המייטי רדז מקום נוסף בטבלה.

 

אנדיאיי חוגג, ליברפול מתוסכלת (צילום: רויטרס) (צילום: רויטרס)
אנדיאיי חוגג, ליברפול מתוסכלת(צילום: רויטרס)

 

האל סיטי היא לא קבוצת התחתית היחידה שחגגה היום. סנדרלנד, שמדורגת אחרונה בטבלה, התפוצצה עם 0:4 על קריסטל פאלאס (גם כן מתחת לקו האדום), עוד לפני ההפסקה. לאמין קונה (10) כבש ראשון, דידייה אנדונג הוסיף (43) וג'רמיין דפו הרשית צמד בזק בתוספת הזמן של המחצית הראשונה (45+1, 45+3).

 

אברטון כבר הובילה 0:3 על בורנמות' אחרי חצי שעה משערים של רומלו לוקאקו (1, 29) וג'יימס מקארת'י (24). ג'ושוע קינג צימק ל-3:2 (59, 70) אבל זה היה היום של לוקאקו שהשלים רביעייה (83, 85) ועלה למקום הראשון בטבלת הכובשים בפרמייר ליג עם 16 שערים, אחד יותר מדייגו קוסטה ואלכסיס סאנצ'ס. בתוספת הזמן, הארי ארטר צימק ל-5:3 ורוס בארקלי קבע את תוצאת המשחק - 3:6 לאברטון.

 

לוקאקו. הכובש מס' 1 באנגליה (צילום: גטי אימג'ס) (צילום: גטי אימג'ס)
לוקאקו. הכובש מס' 1 באנגליה(צילום: גטי אימג'ס)
 

 

ווסטהאם חזרה לנצח עם 1:3 בחוץ על סאות'המפטון. ווסט ברומיץ' השיגה 0:1 קטן על סטוק סיטי וברנלי הפסידה 2:1 לווטפורד. לאחר שתי תוצאות תיקו, טוטנהאם גברה 0:1 בבית על מילדסברו, לאחר פנדל מוצלח של הארי קיין שזכה בבעיטה החופשית לאחר הכשלה ברחבה על סון.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: רויטרס
שחקני האל סיטי
צילום: רויטרס
מומלצים