שתף קטע נבחר

נקמה: 0:1 גדול ליובנטוס על אינטר

האלופה ניצחה את הנראזורי משער אדיר של קוודראדו ונקמה בה על ההפסד בסיבוב הראשון. הפסד שלישי ברצף למילאן, 1:0 לסמפדוריה. רביעייה למרקו פארולו ב-2:6 של לאציו על פסקרה

אם לא יקרה משהו מאוד מאוד יוצא דופן, יובנטוס תזכה בעוד אליפות, השישית שלה ברציפות, בטח אחרי הערב (א') והניצחון שלה 0:1 על אינטר בדרבי ד'איטליה.

 

 

בסיבוב הקודם זה הנראזורי הפתיעו את האלופה, אבל הפעם יובה לא נתנה למשחק הזה לברוח לה מהידיים. חואן קוודראדו כבש את השער היחיד במשחק, ואיזה שער זה היה. הקולומביאני קיבל את הכדור 25 מטרים מהשער והפציץ לרשת. איזה גול.

 

הזברות חוגגת (צילום: AFP) (צילום: AFP)
הזברות חוגגת(צילום: AFP)

 

יובנטוס משייטת לאליפות נוספת (צילום: רויטרס) (צילום: רויטרס)
יובנטוס משייטת לאליפות נוספת(צילום: רויטרס)

ארבע דקות בתוך תוספת הזמן, איבן פרישיץ' איבד את זה, צעק על השופטים וקיבל כרטיס אדום. בסיום, הזברות חגגו את הניצחון והפער בצמרת עומד על שש נקודות ומשחק חסר.

 

מילאן המשיכה בהידרדרות שלה בליגה האיטלקית והיום היא רשמה הפסד שלישי ברציפות, 1:0 בבית לסמפדוריה, במסגרת המחזור ה-23 באיטליה. בדקה ה-69, פאביו קווליארלה סחט עבירה מגבריאל פאלטה בתוך הרחבה. לואיס מוריאל אמר תודה וביצע את הבעיטה מהנקודה הלבנה בהצלחה. לפני הסיום, חוסה סוסה הורחק בצהוב שני (90). הרוסונרי מדורגים במקום השמיני עם 37 נקודות. לסמפדוריה שבע נקודות פחות והיא במקום ה-10 בטבלה.

 

מוריאל. שער ניצחון (צילום: גטי אימג'ס) (צילום: גטי אימג'ס)
מוריאל. שער ניצחון(צילום: גטי אימג'ס)

 

אחרי ה-1:7 הנהדר של נאפולי אתמול, לאציו הפציצה שישייה משלה ב-2:6 על פסקרה. מרקו פארולו, אפשר לומר במפתיע, כבש לא פחות מרביעייה למרות שעד כה העונה לא כבש אפילו שער אחד. ההגנה החדירה של המארחת איפשרה להתקפה של הנשרים ובעיקר לקשר לכבוש שערים קלים במיוחד ומלבד פארולו, גם צ'ירו אימובילה ובאלדה קייטה הבקיעו.

 

במשחקים נוספים, אטאלנטה ניצחה 0:2 את קליארי, ססואולו רשמה 0:1 חשוב על גנואה, אמפולי וטורינו נפרדו בתיקו 1:1, ואודינזה סיימה רק ב-0:0 עם קייבו.

 

מאיפה אתה הגעת? פארולו חוגג עם החברים (צילום: getty images) (צילום: getty images)
מאיפה אתה הגעת? פארולו חוגג עם החברים(צילום: getty images)


פורסם לראשונה 05/02/2017 15:28

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים