שתף קטע נבחר

התפוצצות: 0:6 ענק לברצלונה על אלאבס

האלופה כבשה ארבע פעמים תוך שמונה דקות והעפילה, לפחות זמנית, למקום הראשון בטבלה. צמד לסוארס, שערים למסי, ניימאר, ראקיטיץ' ואלכסיס (עצמי). פציעה קשה לאלייש וידאל. צפו בתקציר

ככה האוהדים של ברצלונה רוצים לראות אותה – דורסת. וזה בדיוק מה שהיה הערב (שבת) מול אלאבס. אחרי תצוגה נפלאה, האלופה הביסה את המארחת 0:6 ועלתה, לפחות זמנית, למקום הראשון בטבלה.

 

בסוף מאי השתיים אמורות להיפגש בגמר הגביע, ואם המשחק ההוא יהיה דומה למה שהיה הערב, לאלאבס כדאי שלא להגיע. המחצית הראשונה אמנם הייתה צמודה, מלבד כמובן שני השערים, של לואיס סוארס וניימאר, אבל החצי השני היה טירוף של ממש.

 

הכל החל בדקה ה-59. ליונל מסי כבש את השלישי של בארסה והחל בבליץ של שמונה דקות ולא פחות מארבעה שערים. אלכסיס (63) כבש לשערו הוא, איבאן ראקיטיץ' (65) בעט פנימה מבישול של סוארס (67), שהשלים צמד וסגר סיפור. בשורה פחות טובה הגיעה מכיוונו של אלייש וידאל, המגן נפצע ברגלו בצורה קשה ופונה באמבולנס מהאצטדיון. עשוי להיות מושבת לתקופה ארוכה.

 

מהלך המשחק

דקה 25': כמעט ראינו שער ראשון דווקא לאלאבס. המארחת הסתגרה ומיעטה לעבור את החצי, אבל הייתה קרובה לעקוץ. תיאו הרננדס רץ לבד מול טר שטגן וניסה להכניע אותו, אבל הגרמני היה מוכן והדף טוב.

 

26': פחות מדקה מאוחר יותר, בארסה הייתה קרובה בעצמה לשער. אנדרה גומש מצא את עצמו לבד מול פאצ'קו ובמקום להעביר רוחב למסי, החליט לבעוט ונעצר אצל השוער המארח.

 

בליץ של שלוש דקות. ברצלונה חוגגת (צילום: getty images) (צילום: getty images)
בליץ של שלוש דקות. ברצלונה חוגגת(צילום: getty images)

 

37': שער! 0:1 לברצלונה. סוף כל סוף שער של בארסה. אלייש וידאל פרץ מימין והעביר למרכז, סוארס כבש מקרוב.

 

40': שער! 0:2 לברצלונה. השני הגיע מהר מאוד. סוארס לא בדיוק התכוון, אבל יצא לו בישול עם הראש, ניימאר דחק פנימה.

 

47': איך זה לא הסתיים בגול? כריסטיאן סנטוס קיבל כדור גדול מהרננדס, אבל משישה מטרים בעט גבוה מעל השער. החטאה נוראית.

 

59': שער! 0:3 לברצלונה. ליונל מסי כבש את השלישי אחרי שפרץ לבד ובעט חד לפינה.

 

63': שער! 0:4 לברצלונה. מסי היה אמור לכבוש את השני שלו והרביעי של בארסה, אבל אלכסיס התערב ובמקום להרחיק, הכדור התגלגל פנימה.

 

65': שער! 0:5 לברצלונה. מה קורה פה? איזה בליץ של בארסה. סוארס בישל עם העקב לראקיטיץ' שכבש את החמישי.

 

67': שער! 0:6 לברצלונה. וואו! פשוט מדהים! בתוך פחות משמונה דקות, ארבעה שערים של האלופה. סוארס, שפתח בחגיגה במחצית הראשונה, הבקיע את השישי והשני שלו במשחק. 

 

85': פציעה נוראית לאלייש וידאל, שככל הנראה שבר את הקרסול אחרי תיקול קשה, והוצא באמבולנס מתחומי האצטדיון.

 

הרכבים

אלאבס: פרננדו פאצ'קו; קרלוס ויגראי, אלכסיס, לגווארדיה, תיאו הרננדס; מרקוס יורנטה, דניאל טורס, אלכסנדר קטאי, ננאד קרסטיצ'יץ', רובן סוברינו; כריסטיאן סנטוס.

 

ברצלונה: מארק-אנדרה טר שטגן; אלייש וידאל, סמואל אומטיטי, ג'רמי מתיה, לוקה דין; איבאן ראקיטיץ', סרחיו בוסקטס, אנדרה גומש; ליונל מסי, לואיס סוארס, ניימאר. 

 

0:0 בין בטיס ו-ולנסיה, 1:2 לבילבאו על לה קורוניה

במשחק המוקדם של היום, העטלפים שוב לא הצליחו לנצח וסיימו רק ב-0:0 עם בטיס. הנקודה הזו אמנם עצרה את רצף שני ההפסדים, אבל גם מאמן הקבוצה וורו בטח לא יהיה מרוצה מכך. המארחת שלטה ללא עוררין בנעשה על המגרש והגיעה למספר מצבים טובים, אבל דייגו אלבס שמר על השער וחזר הביתה לפחות עם נקודה.

 

אתלטיק בילבאו שיפרה את מעמדה בקרב על מקום במפעלים האירופים כשניצחה 1:2 בבית את דפורטיבו לה קורוניה. אמרה צ'ולאק כבש (43) לאורחים, אבל איקר מוניאין (71) ואריץ אדוריס (90) הפכו את התוצאה.

 


פורסם לראשונה 11/02/2017 16:57

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים