שתף קטע נבחר

רשמית: דאבור הושאל לגראסהופרס

החלוץ הישראלי יחזור לשווייץ וינסה לעזור לחרגולים עד לסיום העונה. דאבור כבש העונה רק שני שערי ליגה במדי רד-בול זלצבורג האוסטרית: "הוא הושאל כדי שיוכל לקבל יותר דקות משחק"

מואנס דאבור חוזר לגראסהופרס. חלוצה הישראלי של רד-בול זלצבורג עבר בהשאלה חזרה לקבוצה השווייצרית, עד לסיום העונה. הוא ישוב לשחק בקבוצה שבה כיכב בעבר במשך שתי עונות וחצי, והבקיע במדיה 49 שערים ב-92 הופעות בכל המסגרות. בהודעת הקבוצה האוסטרית נכתב: "דאבור הושאל ל-3.5 החודשים הקרובים כדי שיוכל לקבל יותר דקות משחק".

 

העונה גראסהופרס נמצאת בצרות בליגה המקומית. אחרי 20 מחזורים היא מדורגת במקום השישי (מתוך 10), חמש נקודות בלבד מהמקום ממנו נושרים לליגה השנייה. בהודעה שפרסמה הקבוצה צוטט מנכ"ל המועדון מנואל הובר: "אני שמח מאוד על שובו של מואנס דאבור ומשוכנע שתהיה לו תרומה חשובה עבורנו במחצית השנייה של העונה".

 

 

 

דאבור. יחזור לעצמו במדי החרגולים? (האתר הרשמי של גראסהופרס) (האתר הרשמי של גראסהופרס)
דאבור. יחזור לעצמו במדי החרגולים?(האתר הרשמי של גראסהופרס)

 

כזכור, דאבור בן ה-24 עבר בקיץ מהקבוצה השווייצרית לזלצבורג עבור שישה מיליון אירו. לצערו, הוא לא הצליח להשתלב באוסטריה וכבש רק שני שערי ליגה ב-981 דקות. בכל המסגרות היו לו שישה שערים בסך הכל, וב-12 משחקים בלבד פתח בהרכב של קבוצתו הנוכחית. אוסקר גארסיה, שאימן את דאבור גם במכבי תל אביב, לא העניק לו הזדמנויות רבות והעדיף על פניו את ג'ונתן סוריאנו.


פורסם לראשונה 14/02/2017 16:39

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים