שתף קטע נבחר

קסיאס: "מזל שאני צעיר מבופון"

שניים מהשוערים הגדולים בכדורגל העולמי ב-20 השנים האחרונות יתמודדו זה מול זה מחר (ד') כאשר פורטו תארח את יובנטוס בשמינית גמר ליגת האלופות. מאמן הביאנקונרי אלגרי זרק את בונוצ'י מהסגל: "סתום את הפה, שמוק". מאמן סביליה לקראת לסטר: "זו ההזדמנות היחידה שלנו"

יובנטוס מוליכה את הטבלה באיטליה ומסתערת על ליגת האלופות. הביאנקונרי ישחקו מחר (ד') בחוץ מול פורטו במשחק הראשון בשמינית הגמר ולמרות יתרון שבע הנקודות בצמרת ה"סרייה A", לא ממש שקט שם.

 

מאמן אלופת איטליה, מאסימיליאנו אלגרי, זעם על לאונרדו בונוצ'י, שהעביר ביקורת על החלטה שלו לבצע חילוף במהלך הניצחון 1:4 על פאלרמו בליגה. אלגרי צעק לעבר השחקן בתגובה: "סתום את הפה, שמוק. תתרכז במשחק".

 

למרות ההצלחה בליגה יש לו כאבי ראש. אלגרי (צילום: AFP) (צילום: AFP)
למרות ההצלחה בליגה יש לו כאבי ראש. אלגרי(צילום: AFP)

 

לאחר מכן החליט אלגרי (הוזכר כמועמד להחליף את ארסן ונגר בארסנל בעונה הבאה) לנפות את הבלם מהסגל למשחק מחר. בונוצ'י ספג קנס ונסע אמנם עם הקבוצה לפורטוגל, אבל צפוי לשבת ביציע. התקרית האחרונה התווספה לשתי תקריות נוספות שאירעו לאחרונה בין המאמן לשחקניו. פאולו דיבאלה וסטפן ליכשטיינר כעסו ולא החליפו עימו לחיצות ידיים לאחר שהוחלפו.

 

"יובנטוס קבוצה מאוד חזקה ששולטת בכדורגל האיטלקי, אבל אנחנו מוכנים לקראתה", אמר המגן השמאלי של פורטו אלכס טלס. "יהיה קרב מאוד קשה שיוכרע בפרטים הקטנים. טעות אחת או מהלך בודד יכולים להכריע אותו".

 

טס עם יובה לפורטוגל, אבל יישב ביציע. בונוצ'י (צילום: AFP) (צילום: AFP)
טס עם יובה לפורטוגל, אבל יישב ביציע. בונוצ'י(צילום: AFP)

 

שניים מהשוערים האגדיים בכדורגל העולמי ב-20 השנים האחרונות יתמודדו זה מול זה, איקר קסיאס מצד אחד וג'אנלואיג'י בופון מהעבר השני. השניים החליפו לאחרונה ציוצים בטוויטר, כאשר קסיאס שאל את בופון "לדעתי אתה הטוב ביותר, מה אתה אומר?". האיטלקי השיב: "אני לא בוחר, שנינו הטובים ביותר".

 

לקראת המשחק אמר קסיאס על יריבו: "יש לי מזל שאני צעיר מג'יג'י בשלוש שנים, עקבתי אחריו במהלך השנים ולמדתי להעריך את האישיות שלו. הקריירות שלנו היו דומות ושנינו זכינו בהרבה תארים. אני לא חושב שלכדורגל האיטלקי יהיה עוד שוער כמוהו".

 

"למדתי להעריך את בופון". קסיאס (צילום: AP) (צילום: AP)
"למדתי להעריך את בופון". קסיאס(צילום: AP)

 

מאמן סביליה: "לסטר לא במיטבה, זו ההזדמנות שלנו"

"לסטר תוקפת בקצב מסחרר, היא יכולה לגרום לנו נזק". מאמן סביליה, חורחה סמפאולי, נערך למפגש הביתי מחר עם אלופת אנגליה. קבוצת הצמרת הספרדית מקווה לנצח את השועלים, שניצחו רק פעם אחת בשמונת המשחקים האחרונים והודחו בשבת מהגביע האנגלי על ידי מילוול.

 

סטבן יובטיץ' באימון סביליה (צילום: EPA) (צילום: EPA)
סטבן יובטיץ' באימון סביליה(צילום: EPA)

 

המאמן הארגנטינאי הוסיף: "יש לנו צורת משחק ואנחנו חייבים ליישם אותה, כי אם לא היריבה תזיק לנו, מכיוון שהיא יודעת מה לעשות במגרש. התוכנית שלנו ברורה – קו ההגנה יוצב בצמוד למקום הנעת הכדור, במקום בו נוכל לחטוף אותו בחזרה במקרה שנאבד אותו. אנחנו צריכים לחשוב כאילו זה המשחק האחרון שלנו העונה ולא לחשוב על הגומלין. מחר זו ההזדמנות היחידה שיש לנו".

 

על הקשר המצוין סטבן יובטיץ' אמר סמפאולי: "אני חושב שהוא עדיין לא הראה את כל מה שהוא יודע. הוא בקו עלייה, אבל מסוגל עדיין להעלות את הרמה". על לסטר: "היום אף אחד לא מדבר על הקבוצה שזכתה באליפות, אלא על זו שכרגע לא נמצאת במיטבה ונלחמת נגד הירידה מהפרמייר ליג, בעונה שעברה היה להם הרבה ביטחון ועכשיו זה שונה".  

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים