שתף קטע נבחר

כמו אלופה: 1:3 ללסטר על ליברפול

במשחק הראשון של השועלים אחרי הפיטורים האכזריים של קלאודיו ראניירי ותחת המאמן הזמני קרייג שייקספיר, הם נראו נהדר מול המייטי רדז. ג'יימי וארדי כבש צמד (28, 60), דני דרינקווטר הוסיף (39) ופיליפה קוטיניו רק צימק (68). באיטליה: 2:2 לפיורנטינה וטורינו

הפיטורים של קלאודיו ראניירי מלסטר, פחות מעונה אחרי האליפות ההיסטורית, הובילו לביקורות רבות על ראשי המועדון. הערב (ב'), באווירת אוסקר אם תרצו, התסריט שוב קיבל תפנית בניצחון גדול של השועלים 1:3 על ליברפול.

 

נראה שאם לסטר תמשיך ביכולת הנוכחית, היא תבטיח את ההישארות והמחלוקת על פיטורי המאמן רק תגדל. בינתיים, אם נמשיך בקו התרבותי, שייקספיר מאוהב. הכוונה כמובן למאמן הזמני קרייג שייקספיר שהשלים בכורה מוצלחת.

 

וארדי בעננים (צילום: גטי אימג'ס) (צילום: גטי אימג'ס)
וארדי בעננים(צילום: גטי אימג'ס)

וארדי ומחרז. ניחוחות מהעונה שעברה (צילום: EPA) (צילום: EPA)
וארדי ומחרז. ניחוחות מהעונה שעברה(צילום: EPA)
 

לסטר עדיין רחוקה מחוף מבטחים והיא בסך הכל שתי נקודות מעל הקו האדום. ליברפול לעומת זאת לא ניצחה בחוץ בליגה כבר חודשיים והיא במקום החמישי (49 נק'), נקודה אחת פחות מארסנל, ואחת יותר ממנצ'סטר יונייטד.

 

ג'יימי וארדי הזכיר את החלוץ הקטלני מהעונה שעברה וסיים התקפה מהירה עם כדור ברשת (28). 11 דקות חלפו ודני דרינקווטר ירה מרחוק לפינה של סימון מיניולה חסר האונים.

 

שמייכל בטירוף (צילום: רויטרס) (צילום: רויטרס)
שמייכל בטירוף(צילום: רויטרס)

 

במחצית השנייה, וארדי הוסיף עוד שער בנגיחה (60), אחרי הגבהה מדויקת של כריסטיאן פוקס. פיליפה קוטיניו הצליח רק לצמק (68) בשערו הראשון מאז שחזר מפציעה.

 

*באיטליה: פיורנטינה איבדה יתרון 0:2 וסיימה בתיקו 2:2 ביתי עם טורינו. ריקרדו סאפונרה (8) וניקולה קאליניץ' (38) העלו את פאולו סוזה ליתרון. אנדראה בלוטי החטיא פנדל (62) אבל תיקן בצמד דרמטי (65, 85).  

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: רויטרס
ג'יימי וארדי
צילום: רויטרס
מומלצים