שתף קטע נבחר

שער לאלמוג כהן בתבוסה של אינגולשטאדט

הקשר הישראלי כבש את הרביעי שלו העונה (40) אך קבוצתו הפסידה 5:2 להופנהיים. אנגליה: תומר חמד עלה כמחליף בהפסד ברייטון. 16 דקות לנאתכו ב-0:0 של צסק"א נגד זניט. הפסד מאכזב לרפאלוב וברוז'

אלמוג כהן כבש היום (שבת) את שערו הרביעי העונה, אבל לצערו זה לא ממש עזר לקבוצתו אינגולשטאדט שחטפה 5:2 מהופנהיים, ונותרה במקום הלפני אחרון בבונדסליגה.

 

הקשר הישראלי הגיח מאחור כדי לכבוש מקרוב (40), וכהרגלו חשף את החולצה "ה' הוא האלוקים" בחגיגות השער. הליגה הרוסית חזרה מפגרת החורף וצסק"א מוסקבה סיימה ב-0:0 עם זניט, ביברס נאתכו עלה כמחליף בדקה ה-74, אבל זה לא עזר לקבוצתו.

 

כהן עם החברים (צילום: גטי אימגס) (צילום: גטי אימגס)
כהן עם החברים(צילום: גטי אימגס)

 

תומר חמד נכנס כמחליף בדקה ה-72, אך ברייטון ספגה הפסד שני רצוף. הפעם 3:0 לנוטינגהאם פורסט. השחפים נותרו במקום השני בליגת המשנה. בירם כיאל לא שותף. אופיר מרציאנו שיחק 90 דקות ברבע גמר הגביע הסקוטי, בו ניצחה קבוצתו היברניאן 1:3 את אייר יונייטד.

 

61 דקות לליאור רפאלוב בהפסד של קלאב ברוז' 2:1 לגנק במחזור ה-29. למרות איבוד הנקודות, ברוז' עדיין ראשונה אחרי ההפסד המפתיע של אנדלרכט 3:2 למכלן. קני סייף שיחק 90 דקות בניצחון הדרמטי של גנט על בוורן 2:3. רמי גרשון ישב על הספסל ולא נכנס לשחק.גנט מדורגת במקום השביעי בליגה.


פורסם לראשונה 04/03/2017 19:48

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים