שתף קטע נבחר

דיווח: "אלכסיס יעזוב בקיץ את ארסנל"

כלי התקשורת בבריטניה דיווחו כי הסיבה לספסולו במחצית הראשונה ב-3:1 לליברפול הייתה בשל עימות בינו לבין חלק מהשחקנים. כעת נטען כי פ.ס.ז' ויובנטוס מעוניינות לצרפו

אלכסיס סאנצ'ס בדרך החוצה מארסנל - כך לפחות טוענים כלי התקשורת בבריטניה. הצ'ילאני, שנותר מחוץ להרכב בשבת ב-3:1 באנפילד לליברפול, נכנס רק במחצית השנייה וכעת התברר שהסיבה לספסולו המוקדם הייתה בשל בעיית משמעת.

 

על פי כמה פרסומים, סאנצ'ס התעמת עם ונגר והשחקנים ועורר את זעמם של כמה מחבריו לארסנל, שהתדרדרה עד למקום החמישי בפרמייר-ליג. מסתבר כי ימים ספורים לפני הנסיעה לליברפול, סאנצ'ס נטש את האימון בזעם ונקלע לעימות מילולי מכוער עם כמה משחקני הקבוצה, מול עיניו ההמומות של המנג'ר הצרפתי.

 

שער "המירור" הבוקר אומר הכל (צילום מסך)
שער "המירור" הבוקר אומר הכל(צילום מסך)

 

עונה אחרונה אצל התותחנים? אלכסיס (צילום: רויטרס) (צילום: רויטרס)
עונה אחרונה אצל התותחנים? אלכסיס(צילום: רויטרס)

 

כזכור, ונגר טען, בסיום ההפסד בשבת, כי ההחלטה לא לפתוח עם הצ'יליאני ב-11 הייתה מקצועית נטו וקשורה לטקטיקה, אך כעת נראה שהסיבה היא אחרת לחלוטין. על פי אחד הפרסומים ב"טלגרף", נטען כי השחקנים היו אף אלה שעודדו את מאמנם לספסל את הסופרסטאר.

 

"הסאן" מפרסם כי סאנ'צס כבר החליט לעזוב את ארסנל בקיץ, כנראה לפ.ס.ז' או יובנטוס החושקות בשירותיו. פרסומים אחרים קושרים את השחקן דווקא לליגה הסינית. שם כל קבוצה תהיה מוכנה להעניק לו משכורת גבוהה יותר מאשר הוא מרוויח כיום בארסנל - כ-130 אלף ליש"ט לשבוע.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: getty images
אלכסיס סאנצ'ס
צילום: getty images
מומלצים