שתף קטע נבחר

דיווח: ווסטהאם תציע חוזה לוויין רוני

אחרי שדחה שלוש הצעות ענק מהליגה הסינית, כוכב מנצ'סטר יונייטד עשוי לקבל פנייה מפתה ממקום לא צפוי

ישנה כיוון? אחרי הדיבורים על מעבר אפשרי לליגה הסינית, האם וויין רוני בדרך ליעד חדש ומפתיע הרבה יותר? על פי דיווחים בתקשורת האנגלית, ווסטהאם מעוניינת בקשר-חלוץ נבחרת אנגליה, ואם מנצ'סטר יונייטד תאפשר לו לעזוב, לא מן הנמנע שהפטישים יציעו לו חוזה.

 

לטבלת הליגה האנגלית

 

מאז הגעתו של ז'וזה מוריניו בחודש יוני של השנה שעברה, התערער מעמדו של רוני, ועל כך תעיד העובדה שהקשר-חלוץ בן ה-31 עלה רק תשע פעמים בהרכב הפותח של השדים האדומים.

 

רוני. מלך שערי יונייטד בכל הזמנים (צילום: gettyimages) (צילום: gettyimages)
רוני. מלך שערי יונייטד בכל הזמנים(צילום: gettyimages)
 

 

החוזה של רוני עתיד להסתיים רק בקיץ 2019, אבל אם תגיע הציע טובה, יונייטד עשויה לשחרר אותו בתום העונה. על פי אותו דיווח, בכיר בהנהלת ווסטהאם אישר את הפרטים ואמר: "לעולם אל תגידו לעולם לא".

 

כזכור, בחודש שעבר סרב מוריניו לשלול את אפשרות המעבר של רוני לליגה הסינית. שלושה מועדונים סינים היו מעוניינים בהגעתו - גוואנגז'ו אברגראנד, בייג'ינג גואן וג'יאנגסו שנין. זמן קצר לאחר מכן דחה רוני את ההצעות והודיע כי יישאר באנגליה.

 

רוני עבר מאברטון לאולד טראפורד ב־2004 תמורת 27 מיליון אירו, ומאז זכה בחמש אליפויות מקומיות ורשם גם זכייה אחת בליגת האלופות (2008). הוא הפך לסקורר המוביל של המועדון, כשבחודש ינואר האחרון כבש את השער ה־250 שלו בתיקו 1:1 מול סטוק סיטי. בעבר הצהיר רוני כי המועדונים היחידים שבהם ישחק באנגליה הם מנצ'סטר יונייטד ואברטון.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים