שתף קטע נבחר

גרמניה: באיירן ולייפציג הביסו

הבווארים שמרו על היתרון הגדול בפסגה אחרי ניצחון גדול (0:6) על אוגסבורג. לבנדובסקי הוביל עם שלושער (17, 55, 79) ומולר הוסיף צמד (36, 80). לייפציג גברה 0:4 על דארמשטאדט, קייטה עם צמד (12, 80). דורטמונד סיימה בתיקו מאכזב (1:1) נגד שאלקה

באיירן מינכן ניצחה היום (ש') 0:6 את אוגסבורג ושמרה על יתרון 13 הנקודות בפסגת הטבלה במסגרת המחזור ה-26. הדולקת אחריה, לייפציג הביסה את דארמשטאדט 0:4 ופתחה פער של ארבע נקודות על דורטמונד, שסיימה בתיקו (1:1) נגד שאלקה.

 

לטבלת הליגה הגרמנית

 

הבווארים מתקרבים לאליפות החמישית ברציפות, למרות שלא הגדילו את הפער בצמרת מלייפציג השנייה. הקבוצה של קרלו אנצ'לוטי הביסה ללא קושי את אוגסבורג בבית אחרי ששלטה בנעשה במגרש ללא עוררין.

 

בכושר נפלא. שחקני באיירן מינכן חוגגים (צילום: EPA) (צילום: EPA)
בכושר נפלא. שחקני באיירן מינכן חוגגים(צילום: EPA)

 

רוברט לבנדובסקי הרשית ראשון בדקה ה-17 אחרי מסירה נהדרת של תיאגו אלקנטרה. אחרי כיבוש הראשון, לבנדובסקי התכבד בבישול השני לתומס מולר (36). במחצית השנייה שלישיית לבנדובסקי-מולר-תיאגו המשיכה להתעלל באוגסבורג. החלוץ הפולני השלים שלישייה (55, 79), מולר סיים עם צמד (80) והקשר הספרדי הנפלא המשיך את היכולת שלו מהנבחרת (62).

 

סגנית המוליכה הביסה את דארמשטאדט 0:4 והשאירה לעצמה סיכוי תיאורטי לזכות באליפות. קייטה העלה ליתרון בדקה ה-12, פורסברג (67) ואורבן (72) הוסיפו במחצית השנייה וקייטה חתם עם צמד (80).

 

דורטמונד סיימה בתיקו 1:1 עם שאלקה. הקבוצה של טוכל איכזבה כשסיימה בתיקו אחרי שהובילה בדקה ה-53 משער של פייר אמריק אובמיאנג, אך ספגה את השוויון בדקה ה-77 מטילו קרר.

 

תוצאות נוספות: פרייבורג הפסידה בבית 5:2 לוורדר ברמן, שעלתה למקום ה-11 בטבלה. המבורג רשמה 1:2 ביתי על קולון. איינטרכט פרנקפורט ובורוסיה מנשנגלדבאך נפרדו בתיקו 0:0.

 

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: רויטרס
רוברט לבנדובסקי
צילום: רויטרס
מומלצים