שתף קטע נבחר

לראשונה מאז נובמבר: באיירן מינכן הפסידה

הקבוצה של קרלו אנצ'לוטי נכנעה 1:0 בהופנהיים ורשמה הפסד ליגה ראשון מאז המשחק אצל דורטמונד (1:0) לפני כמעט חמישה חודשים. אנדריי קרמאריץ' הכריע בשער נהדר (21). 62 דקות לטואטחה בהפסד פרנקפורט 1:0 בקלן

הנה הדבר שלא קורה כל יום - באיירן מינכן הפסידה. למעשה, ההפסד 1:0 של אלופת גרמניה אצל הופנהיים הערב (ג') היה בסך הכל השני שלה העונה בליגה, והראשון מאז המשחק מול בורוסיה דורטמונד בחודש נובמבר (1:0).

 

 

השער שהכריע את באיירן מינכן בהחלט ראוי לגודל ההישג. בדקה ה-21 אנדריי קראמריץ' השתלט על הכדור הקופץ מחוץ לרחבה ושיגר פצצה שנהדפה על ידי סוון אולריך פנימה. לקרלו אנצ'לוטי יש הרבה סיבות לדאגה לפני המפגשים עם בורוסיה דורטמונד במחזור הבא ועם ריאל מדריד ברבע גמר ליגת האלופות.

 

קרמאריץ' הכניע את באיירן מינכן (צילום: גטי אימג'ס) (צילום: גטי אימג'ס)
קרמאריץ' הכניע את באיירן מינכן(צילום: גטי אימג'ס)

 

קשה לומר שהניצחון ישפיע על זהות האלופה בגרמניה, מכיוון שהפער של באיירן מלייפציג השנייה עדיין עומד על 13 נקודות. לעומת זאת הופנהיים נותרה במקום השלישי, לפני בורוסיה דורטמונד שניצחה 0:3 את המבורג משערים של גונסאלו קסטרו (13), שינג'י קגאווה (81) ופייר-אמריק אובמיאנג (90+3).

 

עוד הערב, טאלב טואטחה פתח בהרכב ושיחק 62 דקות בהפסד של פרנקפורט 1:0 בקלן. מדובר במשחק שמיני ברצף של פרנקפורט ללא ניצחון ליגה. ורדר ברמן הביסה את שאלקה 0:3.

 

טואטחה. פתח בהרכב (צילום: גטי אימג'ס) (צילום: גטי אימג'ס)
טואטחה. פתח בהרכב(צילום: גטי אימג'ס)

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: גטי אימג'ס
וידאל ורובן
צילום: גטי אימג'ס
מומלצים