שתף קטע נבחר

0:4 לטוטנהאם על בורנמות', 0:3 לסיטי

הקבוצה של מאוריסיו פוצ'טינו שוב שמה את הלחץ על צ'לסי. מוסא דמבלה (16), סון יונג מין (19), הארי קיין בשער ראשון מאז הפציעה (48) ואפילו וינסנט יאנסן (90+2) סידרו לתרנגולים ניצחון ליגה שביעי ברצף. הפער מהמוליכה ירד לארבע נקודות לפני המפגש של הבלוז מול מנצ'סטר יונייטד. מנצ'סטר סיטי הביסה בחוץ את סאות'המפטון. 2:2 ללסטר מול פאלאס

מירוץ האליפות מלחיץ? בינתיים נדמה שטוטנהאם נהנית מכל רגע. הקבוצה של מאוריסיו פוצ'טינו השלימה היום (ש') ניצחון 0:4 מרשים על בורנמות' ודאגה להשאיר את צ'לסי מתוחה.

 

 

התרנגולים רשמו ניצחון שביעי ברצף בפרמייר ליג, ובארבעת האחרונים הם גם עשו זאת בשני שערים או יותר. הפעם מצ'לסי ירד לארבע נקודות, יממה לפני שאנטוניו קונטה ושחקניו מתארחים באולד טראפורד למפגש לוהט מול מנצ'סטר יונייטד.

 

קיין. עוד טיול של טוטנהאם (צילום: רויטרס) (צילום: רויטרס)
קיין. עוד טיול של טוטנהאם(צילום: רויטרס)

 

הארי קיין חזר להרכב אחרי חודש שבו סבל מפציעה, בישל וכבש בעצמו את השער השלישי (48). לפני כן קרן של כריסטיאן אריקסן מצאה את דמבלה לא מכוסה והוא העלה את טוטנהאם ליתרון (16). 

 

שלוש דקות מאוחר יותר איבוד כדור של בורנמות' בחלק המגרש שלה הוביל להתקפה מהירה וקטלנית של המארחת. קיין השאיר עם העקב לסון יונג מין שכבש בין הרגליים ארטור בורוץ'. בתוספת הזמן גם וינסנט יאנסן הצטרף לחגיגה עם שער שני בלבד העונה בפרמייר ליג (90+2). אם הצרות של בורנמות' לא רבות מספיק (שבע נקודות מעל הקו האדום), גם ג'ק ווילשר נטש את כר הדשא בעקבות פציעה.

 

מנצ'סטר סיטי חוגגת (צילום: AFP) (צילום: AFP)
מנצ'סטר סיטי חוגגת(צילום: AFP)

 

מנצ'סטר סיטי נותרה במקום השלישי, במרחק של שבע נקודות מטוטנהאם לאחר שהביסה 0:3 בחוץ את סאות'המפטון. וינסנט קומפני (55), לרוי סאנה (77) וסרחיו אגוארו (80) הבקיעו לזכות הקבוצה של פפ גווארדיולה.

 

2:2 ללסטר מול קריסטל פאלאס

עד הדקה ה-54 נדמה היה שלסטר בדרך לניצחון חוץ קליל על קריסטל פאלאס, אלא שהתעוררות של הלונדונים במחצית השנייה חילקה את הנקודות. המקומיים, שרק ביום שני הביסו 0:3 את ארסנל, ספגו כבר בדקה ה-6 מנגיחה של רוברט הות'. בדקה ה-52 האלופה הכפילה את יתרונה, כשריאד מחארז שלח כדור עומק נפלא לג'יימי ורדי, שסידר לעצמו מצב נוח וכבש.

 

שתי דקות לאחר מכן, כשלסטר חשבה שהניצחון כבר בכיס, החל הקאמבק של פאלאס. יוהאן קבאיי ניצל בלאגן ברחבת לסטר וצימק ל-2:1. כרבע שעה חלפה, ואנדרוס טאונסנד הגביה כדור מצוין לראשו של כריסטיאן בנטקה, שהשווה ל-2:2 וחילק את הנקודות.

 

קלי ואוז'ואה נאבקים. יצאו עם נקודה (צילום: רויטרס) (צילום: רויטרס)
קלי ואוז'ואה נאבקים. יצאו עם נקודה(צילום: רויטרס)

 

אברטון רשמה ניצחון 1:3 ביתי על ברנלי. פיל ג'אגיילקה (49), רוס בארקלי (71) ורומלו לוקאקו (75) כבשו למקומיים, סאם ווקס השווה זמנית בכדור עונשין מ-11 מטרים (52). ניצחון בתוצאה זהה גם לסטוק סיטי, שעשתה זאת מול האל בזכות שערים של מרקו ארנאטוביץ' (5), פיטר קראוץ' (66) ושרדן שאקירי (80). הארי מקגוויר רק צימק (51).

 

סנדרלנד ו-ווסטהאם נפרדו ב-2:2 דרמטי. אנדרה איו (4) העלה את האורחים ליתרון מוקדם, לפני שוואהבי קאזרי השווה בדקה ה-26. ג'יימס קולינס החזיר את היתרון לפטישים בפתיחת המחצית השניה (47), אך פאביו בוריני כבש בדקה ה-90 וחילק את הנקודות ג'יימס ביירם מווסטהאם הורחק בדקה ה-95. במשחק נוסף גברה ווטפורד 0:1 את סוונסי משער של אטיין קאפו (42).

 

 

 


פורסם לראשונה 15/04/2017 16:26

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים