שתף קטע נבחר

מסתמן: איסקו במקום בייל, גריזמן וגאמיירו בחוד של אתלטיקו

הקשר של ריאל מדריד צפוי לפתוח הערב (21:45) נגד היריבה העירונית בחצי גמר ליגת האלופות: "יהיה צמוד מאוד". זידאן מתלבט בין נאצ'ו לרפאל וראן בעמדת הבלם. קראסקו יחזור לסגל של סימאונה, חואנפראן עדיין פצוע

הערב הגדול של העיר מדריד בפתח. אחרי שזינדין זידאן טען במסיבת עיתונאים ש"ריאל מדריד לא פייבוריטית" מול אתלטיקו מדריד בחצי גמר ליגת האלופות (ג', 21:45), גם שחקן הקבוצה, איסקו, הודה שזה הולך להיות קשה במיוחד.

 

"זה לא כמו הגמרים ששיחקנו נגדם. זה מפגש כפול וזה הולך להיות מאוד מסובך עבורנו", אמר הקשר הספרדי, "אבל הם יהיו חייבים לתת את הכל כדי לנצח אותנו. אני מקווה שזה ייגמר כמו בשלושת המפגשים הקודמים (ריאל ניצחה בכולם)".

 

כזכור, בשלוש העונות האחרונות נפגשו השתיים שלוש פעמים בשלבי ההכרעה של ליגת האלופות, וידם של הבלאנקוס הייתה על העליונה בכולן. בגמר בעונת 13/14 אתלטיקו הובילה 0:1 משער של דייגו גודין (36) והייתה במרחק נגיעה מהגביע, אבל סרחיו ראמוס השווה (93) וכפה הארכה. שם ריאל הביסה את אתלטיקו 1:4 משערים של בייל, מרסלו ורונאלדו. בעונה לאחר מכן, גברה ריאל על אתלטיקו 0:1 בסיכום שני המשחקים כדי לעלות לחצי הגמר.

 

בעונה שעברה נפגשו הקבוצות שוב בגמר. הפעם, הבלאנקוס הובילו 0:1 משער של סרחיו ראמוס (15), יאניק קראסקו השווה (79) והקבוצות שוב הלכו להארכה, ומשם לפנדלים. אתלטיקו הייתה במרחק נגיעה מהגביע אבל חואנפראן החמיץ מהנקודה הלבנה, ואיפשר לקבוצה של זינדין זידאן לרשום זכייה מספר 11 במפעל.

 

ילבש את חולצת ההרכב הערב? איסקו (צילום: EPA) (צילום: EPA)
ילבש את חולצת ההרכב הערב? איסקו(צילום: EPA)

 

איסקו העלה זיכרונות מהגמר בעונה שעברה: "זה היה הרגע הכי מותח בחיי, הייתי אמור לבעוט אם התוצאה הייתה תיקו בתום חמש בעיטות, ואני שמח שזה נגמר לפני". על הגמר לפני שלוש שנים: "כשאני נזכר בשער של ראמוס, יש לי צמרמורת בכל הגוף. זה שער מאוד חשוב, ידענו אחריו שאנחנו הולכים לנצח בהארכה. וזה אכן מה שקרה". על המהפך מול באיירן ברבע הגמר: "לא נתנו לעצמנו להוריד את הראש, זה האופי המיוחד שלנו. הצלחנו לבצע מהפך מדהים".

 

הקשר אמור לעלות היום בהרכב במקום גארת' בייל הפצוע, אם כי בתקשורת הספרדית עלתה האפשרות שחאמס רודריגס יהיה ב-11. גם שמם של לוקאס ואסקס ומרקו אסנסיו על הפרק, אך האופציה הראשונה של המאמן היא איסקו. ההתלבטות השנייה של זידאן היא בין נאצ'ו לרפאל וראן בעמדת הבלם. גם פפה, הבלם הפורטוגלי, מחוץ לסגל של ריאל מדריד בגלל שבר בצלעות.

 

בייל. שוב פצוע (צילום: רויטרס) (צילום: רויטרס)
בייל. שוב פצוע(צילום: רויטרס)

 

אצל אתלטיקו, יאניק קראסקו חוזר מפציעה ועשוי לפתוח בהרכב. בקבוצה של דייגו סימאונה שואבים עידוד מחזרתו, אולם לצערם חואנפראן עדיין פצוע ולא יהיה בסגל. דייגו סימאונה חשף במסיבת העיתונאים שהחליט מי יחליף את המגן הימני המצוין שלו, אך סירב לומר את שמו. בחוד צפויים לפתוח קווין גאמיירו ואנטואן גריזמן. 

 

למרות שבליגה השנה היא לא מבריקה, אתלטיקו מדריד סיימה בית לא קל עם באיירן מינכן במקום הראשון. בשמינית הגמר גברה בקלות על לברקוזן וברבע הגמר העיפה את לסטר. העובדה שהליגה די נגמרה עבורם צפויה לעבוד לטובתם במפגש הכפול, בניגוד לריאל שעסוקה במאבק האליפות עם ברצלונה.


פורסם לראשונה 02/05/2017 09:34

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים