שתף קטע נבחר

אנגליה: 0:5 למנצ'סטר סיטי על קריסטל פאלאס

פרמייר ליג, מחזור 36: השחקנים של פפ גווארדיולה עלו למקום השלישי לפני משחקה של ליברפול מחר (א') מול סאות'המפטון. דויד סילבה (2), וינסנט קומפני (49), קווין דה בריינה (59), ראחים סטרלינג (82) וניקולס אוטמנדי (92) כבשו. האל הפסידה לסנדרלנד והסתבכה בתחתית

מנצ'סטר סיטי שיפרה עמדות במאבק על מקום בליגת האלופות בעונה הבאה. השחקנים של פפ גווארדיולה הביסו היום (ש') 0:5 בבית את קריסטל פאלאס במחזור ה-36 בליגה האנגלית ומדורגים נכון לעכשיו במקום השלישי, המוליך אוטומטית לשלב הבתים. ליברפול תוכל לעלות למקום השלישי אם תנצח מחר (א') את סאות'המפטון.

 

 

דויד סילבה כבש כבר בדקה השנייה ובדקה ה-49 הכפילה סיטי את היתרון, כאשר וינסנט קומפני קיבל מסירה מקווין דה בריינה ובעט מדויק פנימה. קווין דה בריינה הוסיף (59) את השלישי תוך שנהנה מטעות של השוער הוולשי וויין הנסי. ראחים סטרליג כבש (82) את השער הרביעי כאשר קיבל מסירת נגיחה מפבלו סבאלטה וניצל את חולשת ההגנה של האורחים כדי לבעוט ברגל שמאל לרשת.

 

מנצ'סטר סיטי חוגגת אחרי השער של קומפני (צילום: AP) (צילום: AP)
מנצ'סטר סיטי חוגגת אחרי השער של קומפני(צילום: AP)

 

השער החמישי של מנצ'סטר סיטי נכבש בתוספת הזמן. קווין דה בריינה הגביה בעיטה חופשית מצד שמאל והבלם ניקולס אוטמנדי נגח מדויק פנימה. בעקבות הפסדה טרם נחלצה קריסטל פאלאס מאיום הירידה.

 

האל סיטי, המסובכת במאבקי הירידה תארח הערב את האחרונה סנדרלנד, שהודיעה שדייויד מויס ימשיך בתפקיד המנג'ר למרות הירידה לצ'מפיונשיפ. סוונזי תארח את אברטון ומידלסברו תשחק רק ביום שני בחוץ נגד צ'לסי, האלופה שבדרך.

 

עומר ניאנסה מהאל מודאג (צילום: רויטרס) (צילום: רויטרס)
עומר ניאנסה מהאל מודאג(צילום: רויטרס)

 

האל סיטי הסתבכה, סוונזי מעל לקו האדום

האל סיטי הסתבכה בתחתית כשהפסידה 2:0 בבית לסנדרלנד. החתולים השחורים, שכבר ירדו לליגה השניה והודיעו שלמרות זאת המנג'ר דייויד מויס ימשיך, השיגו את שלוש הנקודות

בזכות שערים של בילי ג'ונס (69) וג'רמיין דפו (93).

 

סוונזי עלתה מעל לקו האדום כשניצחה 0:1 בבית את אברטון משער של פרננדו יורנטה (29). בורנמות' וסטוק סיימו בתיקו 2:2. בורנמות' הוליכה פעמיים משער עצמי של לי מוסט (33) ואחד של מאמה בירם דיוף (73), ג'וניור סטניסלס (63) ועצמי של ראיין שואוקרוס (82) השוו.

 

ברנלי ו-ווסט ברומיץ' סיימו בתיקו 2:2. המארחים הוליכו 0:1 משער של סאם ווקס (55), חוסה סולומון רונדון (66) וקרייג דאוסון (77) ביצעו מהפך לפני שווקס השלים צמד (85). האלופה היוצאת לסטר הביסה 0:3 בבית את ווטפורד. אונינייה נדידי (38), ריאד מחרז (58) ומארק אולברייטון (90) הבקיעו.

 

 


פורסם לראשונה 06/05/2017 16:21

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: getty images
קווין דה בריינה ולירוי סאנה
צילום: getty images
מומלצים