שתף קטע נבחר

טורס לרונאלדו: "ליצן", הפורטוגלי: "לך הביתה, טמבל"

עימות התרחש במהלך חצי גמר ליגת האלופות בו הפסידה ריאל מדריד 2:1 לאתלטיקו ועלתה לגמר. מרסלו: "לא פחדנו מהם, ידענו שנבקיע". זידאן מתרגש לקראת המפגש עם יובנטוס: "זו קבוצה שנתנה לי הכל ונמצאת בלב שלי, אנחנו לא פייבוריטים"

ריאל מדריד עלתה אמש (רביעי) בפעם השנייה ברציפות לגמר ליגת האלופות, למרות שהפסידה 2:1 לאתלטיקו מדריד בוויסנטה קלדרון. שערים מוקדמים של סאול (12) וגריזמן (16) הלחיצו מעט את הבלאנקוס, אבל איסקו כבש שער חוץ (42) וסגר את הסיפור מעשית כבר במחצית הראשונה (ריאל ניצחה 2:4 בסיכום). ריאל תפגוש את יובנטוס בגמר בקרדיף (3 ביוני).

 

מגן הבלאנקוס, מרסלו, דיבר על הרגעים שבהם קבוצתו פיגרה 0:2: "לא פחדנו מהם, עם כל הכבוד להם, אנחנו ריאל מדריד ואנחנו לא מפחדים מאף אחד. אנחנו תמיד נלחמים עד הסוף ונותנים את כל מה שיש לנו. ספגנו שני שערים אבל אח"כ שלטנו במשחק לחלוטין, ידענו שנבקיע. עשינו עבודה טובה. מגיע לאוהדים שלנו לשמוח".

 

שחקני ריאל חוגגים (צילום: רויטרס) (צילום: רויטרס)
שחקני ריאל חוגגים(צילום: רויטרס)

  

מאמן ריאל מדריד, זינאדין זידאן : "אנחנו מאוד מרוצים ואני שמח להגיע שוב לגמר. כולנו ראויים לזה, בייחוד השחקנים שעבדו קשה מאוד והאמינו בעצמם. ידענו שאתלטיקו תפעיל לחץ, נתקלנו בקשיים וספגנו שני שערים כשלא היינו מספיק דרוכים, אבל לא היינו מודאגים. שיחקנו בסבלנות, ידענו שנגיע להזדמנויות ובמחצית השנייה היינו טובים יותר ויכולנו להבקיע עוד שערים. יש לנו שחקנים בקלאסה עולמית שבכל קבוצה אחרת היו בהרכב".

 

"יש לנו שחקנים בקלאסה עולמית". זידאן (צילום: AFP) (צילום: AFP)
"יש לנו שחקנים בקלאסה עולמית". זידאן(צילום: AFP)

 

על קארים בנזמה, שספג לאחרונה ביקורות אבל מבצע מצוין שלו הוליך לשער של איסקו, אמר המאמן הצרפתי: "הוא יודע לא רק להבקיע שערים, אלא גם לעשות את הדברים האלה בשביל האחרים וזה חשוב. שאלתי אותו איך הוא יצא מהמצב הזה והוא אמר לי שגם הוא לא יודע. אני מרוצה מהמשחק שלו וחסר היה לו רק להבקיע. קארים תמיד צריך לעשות משהו גדול כדי שיגידו שהוא שחקן גדול. אני, השחקנים והאוהדים יודעים עד כמה הוא חשוב בשביל הקבוצה. אנשים יכולים להגיד מה שהם חושבים, אבל הוא יודע מה הוא עושה ותורם המון. להיות כדורגלן זה לא רק להבקיע שערים". על איסקו: "הוא נתן לנו הרבה והיה שחקן חשוב מאוד במערך שלנו. החזקת הכדור שלו הטרידה את היריבה".

 

מרסלו חוגג עם חבריו (צילום: AFP) (צילום: AFP)
מרסלו חוגג עם חבריו(צילום: AFP)

 

זידאן כיכב כזכור כשחקן גם ביובנטוס וגם בריאל מדריד בשנות ה-90 ותחילת ה-2000. לקראת הגמר הוא אמר: "בטוח שזה יהיה משהו מיוחד בשבילי, יובנטוס הייתה קבוצה חשובה

מאוד בקריירה שלי ואני מחשיב את המועדון לכזה שנתן לי הכל ונמצא בלב שלי. עכשיו אני בריאל מדריד שהיא הקבוצה של החיים שלי ויהיה גמר יפה. אנחנו לא פייבוריטים, גם יובה ראויה להיות בגמר".איסקו אמר: "כרגע עוד לא זכינו בכלום, אבל אנחנו בדרך הנכונה, הקבוצה שלנו מאוד מאוחדת וחזקה. אנחנו הכי טובים כרגע".

 

כריסטיאנו רונאלדו התעמת עם פרננדו טורס במהלך המשחק. חלוץ הקולצ'ונרס זעם כאשר הכוכב הפורטוגלי סימן לאוהדי המארחת לשתוק אחרי השער של איסקו. בתחנת הטלוויזיה 'אנטנה 3' דיווחו שטורס קילל את רונאלדו "בן ז--ה, ליצן" וחלוץ ריאל השיב לו: "לך הביתה, טמבל"

 

רונאלדו אמר בסיום: "אני מאוד מרוצה, היה קשה מאוד להגיע לגמר אבל הקבוצה שלנו ראויה לזה כי היינו טובים יותר בשני המשחקים ונמצאת בכושר טוב. ידענו שאתלטיקו תיכנס היטב למשחק והיה לה את המזל להבקיע שני שערים, אבל אנחנו קבוצה מנוסה וידענו ששער אחד שלנו יהרוג אותם. אתלטיקו שיחקה טוב מאוד, אבל אנחנו ריאל מדריד ויש לנו יותר ניסיון. הראנו את זה במגרש. הסיכויים בגמר 50:50 והכל יכול לקרות. גם השחקנים שלנו שמשחקים פחות נותנים את הכל כשהם על המגרש ובגלל זה יש לנו סגל גדול. אני מרגיש טוב מאוד ומראה את זה במשחקים".

 

פרננדו טורס מאוכזב (צילום: AP) (צילום: AP)
פרננדו טורס מאוכזב(צילום: AP)

 

מאמן אתלטיקו מדריד, דייגו סימאונה : "הראנו למה אנחנו נחשבים לקבוצה תחרותית כל כך הרבה שנים. אני גאה בשחקנים שלי שלא איבדו תקווה, הראו שלא דיברנו סתם והאמינו בעצמם עד הסוף. השוער שלהם היה המצטיין וזה מעיד על המשחק. גם ביתרון 0:2 עדיין לא היינו קרובים כי היינו זקוקים לעוד שני שערים והשער שהם כבשו גרם לנו נזק עצום. הם ניצלו רגע של חוסר סדר בהגנה שלנו כדי להבקיע, אבל הלילה הקסום הזה ייזכר. היה משחק גדול ואבירי. חבל שאנחנו לא יכולים לשכפל שחקנים כמו גודין וגאבי, כי הם נותנים את החיים שלהם".

 

קפטן אתלטיקו מדריד, גאבי פרננדס, אמר: "המהלך של בנזמה העיר אותנו מהחלום, אבל אנחנו גאים במי שאנחנו ובקהל שלנו. הקהל שלנו מדהים, הוא הכי טוב בעולם".

 

 


פורסם לראשונה 11/05/2017 00:37

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: AP
כריסטיאנו רונאלדו
צילום: AP
מומלצים