שתף קטע נבחר

זהבי כבש, גוואנגז'ו R&F שמטה ניצחון

החלוץ הישראלי כבש ראשון אחרי פעולה מצוינת (52), אך קבוצתו איבדה יתרון 0:2 ואיפשרה לבייג'ינג גואן לחזור למשחק ולקבוע 2:2 דרמטי בתוספת הזמן. זהבי כבש את שערו התשיעי העונה בסין

ערן זהבי, הכוכב הישראלי של גוואנגז'ו R&F, כבש היום (ו') ב-2:2 בחוץ מול בייג'ינג גואן את שערו התשיעי העונה בליגה הסינית. למרות יתרון כפול של גוואנגז'ו השלישית בטבלה ולאחר שזהבי הוחלף בדקות הסיום, המארחת הצליחה להשוות עמוק בתוך תוספת הזמן.

 

המחצית הראשונה ננעלה כמעט ללא מצבים. זהבי התקשה לאיים על השער של בייג'ינג, ורק לפני הירידה להפסקה הוא רשם את הניסיון הראשון. הישראלי קיבל כדור גובה ברחבה, נגח וסחט הדיפה טובה מהשוער.

 

תשעה שערים בעשרה משחקים. ערן זהבי (צילום: מתוך הטוויטר)
תשעה שערים בעשרה משחקים. ערן זהבי(צילום: מתוך הטוויטר)

 

החלק השני לעומת זאת נפתח בסערה. בדקה ה-52 זהבי עלה על לוח התוצאות והעניק לקבוצתו את השער הראשון במשחק. ז'יז'או שלח מסירה נהדרת לעומק הרחבה, החלוץ הישראלי נשאר לבדו ושלח כדור שטוח ומדויק לפינה, בדרך ל-0:1 של גוואנגז'ו R&F. בכך, כבש זהבי את שערו התשיעי העונה ב-10 מחזורים.

 

שתי דקות לאחר מכן, רנאטיניו הברזילאי העביר רוחב שלא הגיע לזהבי אבל מצא את ז'י שדחק מקרוב והכפיל את התוצאה. אלא שלאחר צמד השערים המהירים, קבוצתו של הישראלי נעלמה והעניקה למארחת את ההזדמנות לשוב למשחק.


איבדו נקודות בשניות הסיום. גוואנגז'ו R&F (צילום מסך מתוך טוויטר)
איבדו נקודות בשניות הסיום. גוואנגז'ו R&F(צילום מסך מתוך טוויטר)

 

וכך קרה. ההגנה של גוואנגז'ו טעתה, צ'ימינג (68) צימק בנגיחה וקבע 2:1. בדקה ה-92 הוחלף זהבי ושתי דקות אחר כך, בהתקפה האחרונה במשחק, סונג הצליח להשוות.  

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום מסך מתוך טוויטר
ערן זהבי
צילום מסך מתוך טוויטר
מומלצים